MagnusHN Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Bra det blir flere LAAVE E36'er i Gjøvik coilovers burde du ha da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 ja noen tips til sett og bilde av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 her er noen forslag http://www.partsandretards.no/webshop/category/5658 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 takk mye har du senka bilen din ? så jeg ser sånn ca. jeg har bilstein b12 nå. men tror ikke det er justerbart (?) har ikke sjekka så mye, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 min er senka 60mm forran og 40mm bak. Hm, trudde b12 var justerbart jeg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 okei jeg har lest det jeg også. Har sett en umbrako skrue helt underst på demperen. Men det kan aldri i verden være justeringa? Hadde senke sett på den gamle golfen jeg hadde, men der var det bare å bruke en spesiell nøkkel for å skru fjærene strammere og slakkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 pleier å være slikt verktøy som er øverst til venstre på bilde av senkesettet http://www.partsandretards.no/webshop/p ... 53460/5658 Samme som du hadde på golfen Har du noen bilder av interiøret eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 jeg mener å huske at jeg ikke har fjører på det settet mitt Ja, er helt likt det jeg kjøpte til golfen kan nok hende jeg kjøper et sånt. syns det funka fjell! bilen ble stiv og god også Har ingen bilder akkurat nå. Men er helt likt carl haakon sitt. Delt skinn med blått i midten, m3 stoffmatter og svart tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Til sommeren når jeg har fått senka bilen så får jeg, du og erik mathisen ta en shoot! erik er naboen min ama^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Okei, da vet jeg hvordan det ser ut har tenkt til å bytte til justerbart til sommeren jeg, så kan jeg velge høyde selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Ja, er litt kjekt med justerbart jeg hadde ikke peiling når jeg dreiv med det på golfen, så jeg tok av og på hjulene hvertfall 20 ganger hvert dekk for å bli sånn jeg ville ha det enten så ble det litt for mye, eller litt for lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 ja blir fort litt knoting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 ja, ble det Jeg hadde det settet til 2,500kr, det du linket. Var super fornøyd med det, bilen ble stiv som faen også Tror du det holder på bmwen også? Gidder ikke å kjøpe et sett til 12000kr liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 hm, trur kanskje jeg ville ha lagt i noen tusenlapper til, for eks dette: http://www.partsandretards.no/webshop/p ... 41976/5658 Eller dette: http://www.partsandretards.no/webshop/p ... 41980/5658 litt mer justering her Ellers har de jo rimeligere der også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 ja, går nok for et av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå