buzzy20 Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Jeg trenger nytt el nett til motoren min ? men trenger et som passe ... bilen er en bmw 520 i aut 24v uten vannos ..og batteriet er i motor rom noen som vet hvilken type jeg trenger ??
Sjøbuse Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 om du lager en bedre toppic så gidder kanskje folk å klikke inn og svare deg. svært få gidder å svare på tråder med så ræva overskrift.
|Ole| Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 om du lager en bedre toppic så gidder kanskje folk å klikke inn og svare deg. svært få gidder å svare på tråder med så ræva overskrift. Herregud, han er ikkje akkurat veteran her da og trenge hjelp... Første eg tenkte når eg såg topic var att eg måtte sjå detta, berre synd eg ikkje kan hjelpe han...
jsr-Racing Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 om du lager en bedre toppic så gidder kanskje folk å klikke inn og svare deg. svært få gidder å svare på tråder med så ræva overskrift. Herregud, han er ikkje akkurat veteran her da og trenge hjelp... Første eg tenkte når eg såg topic var att eg måtte sjå detta, berre synd eg ikkje kan hjelpe han... +10
jsr-Racing Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 https://www.koed.no/2.5.asp?kbnummer=10 ... &soegeord= dette skal passe
Gjest Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 +1 sjøbuse. Dette forumet blir bare rot med sånne tråder. Jeg anter de fleste (jeg er iallefall det) er her for å bidra med det de kan. At noen ikke bidrar i det hele er forsåvidt greit, er jo derfor vi har et forum, så folk kan lære av andre. Men det bør gå an å holde seg til retningslinjene for forumet, på denne måten blir det lettere å hjelpe folk, andre som har samme spørsmål senere kan også lettere finne igjen denne tråden så vi slipper 100 tråder om samme spm. forøvrig, ledn nettet som jsr har linka til skal passe ja.
jsr-Racing Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 er forsåvit enig med deg e34_525tds. men er kansje en bedre måte og si det på da..
S.Arnesen Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 er forsåvit enig med deg e34_525tds. men er kansje en bedre måte og si det på da.. tja, hvorfor det? Når folk registrerer seg på forumet så blir de vel oppfordret til å lese forumets retningslinjer, kan da ikke være så vanskelig å gjøre det.
|Ole| Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 +1 sjøbuse. Dette forumet blir bare rot med sånne tråder. Jeg anter de fleste (jeg er iallefall det) er her for å bidra med det de kan. At noen ikke bidrar i det hele er forsåvidt greit, er jo derfor vi har et forum, så folk kan lære av andre. Men det bør gå an å holde seg til retningslinjene for forumet, på denne måten blir det lettere å hjelpe folk, andre som har samme spørsmål senere kan også lettere finne igjen denne tråden så vi slipper 100 tråder om samme spm. forøvrig, ledn nettet som jsr har linka til skal passe ja. Når du skrive det på den måten er eg forsovidt einig, syns og att dette svaret var mykje bedre enn første
buzzy20 Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 skal prøve å ordne på overskriftene mine da takker for svar
Anbefalte innlegg