Mcgyver Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Er vel dette settet: BMW E36 6-cyl. models, all incl. Coupe, Cabrio 3B,C & 3/B/C 10.91 / 05.92 20-1060/1 40 mm Hentet fra: http://www.apexsuspension.com/gb/index. ... _catalogue Sånn et kjapt søk på google.. Men bare tipp fra min side.. Kan og sende mail til de på siden dems, gjør det og spør etter Tuv dokument.
gbj93 Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 Takk da tror jeg jeg har det jeg trenger Bare at jeg har ikke Internett hjemme atm så må gjøre alt fra tlf... Og det tar sin tid -.-
bmw520 Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 GS selger apex, så da hadde jeg villet kontaktet dem, kanskje dem kan hjelpe deg Men du kan også sjanse ved å kjøre til du blir stoppet, eller om du noen gang blir d, jeg har kjørt med senkesett i mange år på forskjellige biler uten godkjenning,og har aldri blitt nødt til å godkjenne d, men dette er nå litt opptil hvem og hvor du blir stoppet. Men personelig så gidder jeg rett og slett ikke godkjenne d om jeg ikke blir nødt men dette må selvsagt hver og en avgjøre selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå