Clerion Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Har ett sett med 7,5x17 et 20 felger som skal på E30`n. Hørt at jeg må space 15mm bak. Hvordan gjør jeg det foran? Samme, mindre eller ikke i det heletatt? Skal også være lovlig, altså ikke stikke utenfor hjulbuene. Ooog, hvor lange bolter må jeg da ha?
engen90 Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Sikkert lettere for folk å hjelpe om du får med deg innpresset, men om du har de liggenes er det vel bare å prøvemontere. Så kan du ha spacer for hvor du vil ha hjulet i hjulbua også.
Erik_S Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Monter hjulene på bilen, så ser du fort hva som må gjøres. Mål ca. hvor mye plass du har i buene og bestill spacere deretter Ang. hjulbolter, så sies det at du bør kunne skru de minimum 5-6 runder for hånd før du strammer. Jeg ville enkelt og greit kjøpt lengre bolter, tilsvarende tykkelsen på spacerene. Altså: 15mm spacer = 15mm lengre bolter.
Towwy Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Med 15mm spacer på ET20 får du ET05 tror ikke dette blir riktig på e30...
Clerion Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2010 Tore her hadde vel selv prøvd dette på sine ET20 felger og det gikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå