jorg1s1 Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Står i Slemmestad, 30 min sør for Oslo. EU gikk ut i august men er fortsatt ikke begjært avregistrert. Bilen er vel ikke helt solgt enda men er en fyr som "låner" den nå og skal betale når han får penger, men hvis noen blar opp 6 lapper (ikke en krone mindre) kjapt så tror jeg det kan være en mulighet, men det får Concep svare på selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Joda^^ kan gå en krone under har deal på 5 lapper ! 5500 går den for, er lei av å låne bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyConan Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 selger du fortsatt for 8 lapper ferdig godkjent?? da henter j bilen den 20 for da får j lønn å j er seriøs, så hvis du selger bilen for 8 ferdig godkjent så er den solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Nei orker ikke stresset med å eu godkjenne alikevell. Folk trekker seg fra kjøp grunnet jeg ikke får svart på mld osv, da Telenor har sperret tlf min, så får kun motatt mld og bli ringt til. Skal du ha bilen må du RINGE meg ! Jeg får ikke ringt opp igjen, eller svart på meldinger.... desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyConan Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 prøvde å ringe deg j men tlf var ute av drift fikk j beskjed om så kom ikke igjennom men da byr j deg 6 slik den står så henter j den den 20 om d er i orden for deg bare så du ikke selger til noen annen veit du hva som er feil m den m tanke på eu?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Ok den er grei. Kan du sende meg nr ditt på pm, så får jeg ringt fra jobb eller no. Er hovedsaklig rust som må utbedres før eu, og selvfølgelig den eksos lekasjen. Ellers virker bilen fin og grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Er denne solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 Niks inntauet av LAPD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Niks inntauet av LAPD Å det betyr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 Po po, politiet, snuten, svina, osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Po po, politiet, snuten, svina, osv osv. Hvorfor er det den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albcar Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 når tror du den er ute i det fri igjen? så det er mulig å få sett den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Den kommer til å forbli der, da det koster LANGT mer enn det smaker å få den ut igjen. døgnleie, osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå