HMW Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Det kommer til å ruste uansett! Billige senkefjører ruster som et uvær. Bare slip av og tre den inn, kan jo ha på litt lakk.. men har nok ikke all verden for seg.
ThorU Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Var det samme jeg også endte opp med, bare å slipe av litt på hjørnet, så kom dem rett på.
Rune89 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Hei! nokon her som har go greie på å stille inn coilovers? kjøpte gs performance coilovers! høgden på fjøra er forsovidt grei å skjønne seg på, men det går an å stille høgda på demparen og, å da forstår eg ikkje korleis eg skal justere i forhold til fjøra? bak er jo fjør og demper separat på e36. so der stiller eg høgda på fjøra, men det går og an å stille høgda på demparane bak? nokon som har nokon innspel på detta! =)
Rune89 Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Hei! nokon her som veit korleis du stiller inn coilovers? har gs performance sitt sett! det er forståeli korleis eg justerer høgda og hardhet! men eg kan og justere demparane i forskjellig høgde :S
ThorU Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Skrevet Juli 16, 2011 Ring til GS og hør hvilken høyde de anbefaler på demperen i forhold til den høyden du vil ha på fjøra.
NinaPuza92 Skrevet Mars 26, 2014 Skrevet Mars 26, 2014 Kjekt å følge med her har kjøpt samme settet selv så greit å se hvordan det skal festes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå