Styletech Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 Stoppie_Master skrev: Styletech skrev: Stoppie_Master skrev: OK, da skal jeg gi deg noen nr som du må ringe og sjekke opp på:Regnr: BP 57800 VIN: BY57579 VIN: BH63003 VIN: BH53926 VIN:BT36961 Disse kassene er på litt forskjellige plasser i norge, men ca fraktpris blir på ca 500-1000kr, eller så kan vi kjøre og hente selv og prisene ligger på 5500-8500kr, med km stand fra ca 120k-260k. Alle har fullreturrett på seg hvis noe skulle være feil på de. Skulle være lurt å ta flushing på kassene ved ev innmontering... Vært litt offline den siste tiden. MYE overtid og en junior som krever sabla mye her Men nå er jula over og man kan slappe av litt.. Sjekka ut angående de vin numrene du gav meg Stoppie. Regnr: BP 57800 VIN: BY57579 Den der er match for min del. Hvor fant du de? kansje litt sent men verdt og prøve Tja, er en stund siden jeg var på denne saken her da, men jeg mener jeg sjekket på bilopphuggeri i norge og et par i sverige, østersund og langs E14. Skal se om jeg finner de igjen Ja det begynner og bli en stund siden Beklager det, autolaten fungerer så har liksom ikke brydd meg noe det når jula kom osv. Men nå er det på tide igjen og se litt på dette Takker så mye for hjelpa. Bildelsbasen har ingen, har gått igjennom lista der 3 ganger nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå