Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lurte på om noen hadde link, erfaring eller bilder av noen som har gjort dette.

Har sett litt på google å youtube, er noen men ikke spess me bilder.

ka e de nå du har fått i deg då....

Skrevet

e jo kjekke motorer som henge med et stykke org.. foruten motor fester og tilpassing av annen kasse vet ikkje eg ka som må til..

Skrevet

Grom motor det der da, men er vel best/enklest å kjøre med datasprut? Mekanisk så ordner det seg vel alltids på et vis. Godkjenning er det vel verre med.

Skrevet

Vil bruke orginalhjerne osv jeg da, er jo bare å koble om stikket litt på s4 elnettet å sette på et e30 stikk. I førsteomgang så er det vel bare å koble bensinpumpe og tenning får å få fyr i den.

Skrevet

sikkert enklest, men audi har 5cyl og det er det ikke alle sprut som støtter, må man evt kjøpe nytt og da er det vipec v88 som er mest aktuelt og det koster en del.

På en annen side henger org motorstyringen med lenge her med skikkelige chiper, slik eg har skjønt det så takker rådene for seg FØR motorstyringen. Så skal man over 400 hk må uansett motor åpnes.

Skrevet
sikkert enklest, men audi har 5cyl og det er det ikke alle sprut som støtter, må man evt kjøpe nytt og da er det vipec v88 som er mest aktuelt og det koster en del.

På en annen side henger org motorstyringen med lenge her med skikkelige chiper, slik eg har skjønt det så takker rådene for seg FØR motorstyringen. Så skal man over 400 hk må uansett motor åpnes.

Ja er vel mange som tar ut 380hk med den 380 chipen ilag med dyser og downpipe. ellers orginal motor.

Skrevet

Ja er vel mange som tar ut 380hk med den 380 chipen ilag med dyser og downpipe. ellers orginal motor.

Ja eg var med å lødde i sammen et sånn Jonus oppsett i en s6, med rs2 turbo med større eksoshus, den orginale turboen takler ikke den effekten, den er ALT for liten. Lada 1.7bar på org dyser.

Er ikkje alle hjernene som er like, noen har 2chiper, har den ikkje vert chipet før må det loddes inn holder for chipen så du kan bytte seinere uten lodding

Skrevet

Var en blå E30 på Vikingskip-treffet på Hamar i sommer som hadde en 2.2 motor i. Så ut til å funke bra det.

En kompis av meg hadde for noen år siden en Audi S4 sedan, bremset 357hk og over 500Nm. Kan skrive under på at det gikk framover ja ;)

Vurderer ikke Cosworth motor i da? Få tak i en motor fra en Sierra 4x4 så har du en driftsikker og meget lett-trimmet motor ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...