Gå til innhold

e30 turbo, trykkrør under lyktene, og frontplate

Fixfax
 Share

Anbefalte innlegg

Har trykkrøra under lyktene og får derfor problemer med frontplate, hadde ikke plaget meg noe særlig og ikke ha den montert, men uten denne har jeg heller ikke noe sted og plassere blinklys, samt at framskermene henger jo også i front plata.

Har en mulighet, og det er og kappe av de 2 midtre festene som sitter ved lyktene, men tenker da at den ikke vil sitte skikkelig, noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trykkrøra under lyktene og får derfor problemer med frontplate, hadde ikke plaget meg noe særlig og ikke ha den montert, men uten denne har jeg heller ikke noe sted og plassere blinklys, samt at framskermene henger jo også i front plata.

Har en mulighet, og det er og kappe av de 2 midtre festene som sitter ved lyktene, men tenker da at den ikke vil sitte skikkelig, noen erfaringer?

eg har fjerna di to festene.. samtidig har eg fått det til tidligere uten med 3" trykkrør også.

Vis bilen skal se litt normal ut er jo frontplata en vesentlig del....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og front plata hang fortstt bra? :) da er det isåfall bare og dra fram vinkelkuttern :P

en annen ting, den massive jern bjelken, har dere fjernet den? har mest trolik kastet den se hehe

Eg hadde ikke kappa di av en sprell ny front om det ikke ble festa på annen måte..

Massive jern bjelken?? stålet inne facelift fangeren du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...