Inferno Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Kommer opprinnelig fra Smøla, og er visstnok domfelt for lignende før. Har mer info om mannen som kan fåes på pm, han gjorde akkurat samme bedrageri mot en venn av meg for noen uker siden (golf 4). Til trådstarter: Vi er på utkikk i Ålesundsområdet iallefall, både etter mannen og bilen.
OLEZZ Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 For dere som var på gatebil våler... Ligner ikke det noe veldig på han som kjørte rundt i e46 cab med et par damer? Bare kjørte rundt og rundt på området hele dagen. Uten å si noe sikkert.
Gundersen Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Dette må være den frekkeste biltyven! Håper du har kontaktet politiet, må gå an å finne fyren. For dere som var på gatebil våler... Ligner ikke det noe veldig på han som kjørte rundt i e46 cab med et par damer? Bare kjørte rundt og rundt på området hele dagen. Uten å si noe sikkert. Hva farge var den ? la ikke merke til den tror jeg..
OLEZZ Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Mørk farge. Mørk blå, eller svart tror jeg. Fler som la merke til det. Gjorde ikke noe annet enn å råne rundt
Eksos Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Utkanten av Ålesund skal iallefall være under overvåkning, selvom det er lite trolig han kommer hit..
Magnum 310 Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Såg denne karen rett utenfor Ålesund (moa) for rundt to uker siden i en "stylet" golf 4. Mannen hadde ei boks med voks i håret og rosa skjorte. Skal holde utkikk!
spruddel Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Jeg spurte Kenneth om kjøperen hadde bleket hår da han fortalte om salget, fordi jeg la merke til han på Våler med damene. Nettopp fordi Kenneth sa han jobbet i modellbyrå osv, og han kunne likne beskrivelsen, men skal ikke anklage han. Kan hende det ikke er han også.
Gundersen Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 http://www.facebook.com/profile.php?id=733805663 Er det han her ja ?
ragua Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Såg denne karen rett utenfor Ålesund (moa) for rundt to uker siden i en "stylet" golf 4. Mannen hadde ei boks med voks i håret og rosa skjorte.Skal holde utkikk! Det var golfen han "kjøpte" av meg det...
Gundersen Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Såg denne karen rett utenfor Ålesund (moa) for rundt to uker siden i en "stylet" golf 4. Mannen hadde ei boks med voks i håret og rosa skjorte.Skal holde utkikk! Det var golfen han "kjøpte" av meg det... Hvordan går det med din da ? funnet igjen bilen ?
Jørgen Lie Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 http://www.facebook.com/profile.php?id=733805663Er det han her ja ? Der er han der ja. Ikke første bilen han har stjålet på dette viset, for å si det sånn.. Jeg vet om MANGE, helt fra ca 10år tilbake begynte han dette.. Faktisk ikke hørt noe på en stund nå, men det er vel pga at han ikke bor på Smøla lengre. Har snakket med Kny, og gitt han det meste av info jeg har på han, siden jeg "kjenner" han..!!
ragua Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Såg denne karen rett utenfor Ålesund (moa) for rundt to uker siden i en "stylet" golf 4. Mannen hadde ei boks med voks i håret og rosa skjorte.Skal holde utkikk! Det var golfen han "kjøpte" av meg det... Hvordan går det med din da ? funnet igjen bilen ? Jeg pressa han rimelig hardt for pengene og fikk beskjed om at han var i kristiandsund men sleit med at bilen kokte sånn så han tørte ikke kjøre den til ålesund for å levere pengene til meg. Så i vill forbannelse kasta jeg meg i en annen bil og kjørte til kristiansund.. Når jeg kom frem så ringte jeg han og ble fortalt at han sto nede på bussterminalen. Kjørte dit og fant bilen forlatt på parkeringsplassen. Når jeg prøvde ringe han opp igjen så var telefonen skrudd av. Heldigvis hadde jeg reservenøklene som en garanti frem til pengene var i orden. Veldig lik historie han sa til meg også. Han overførte pengene her hos meg når vi skrev under kontrakta. Så gikk dagene og ingen penger på konto. Han sa først at han hadde bomma med et nr i kontonr mittt. Så sa han at tanta hadde dødd og han måtte til oslo.... Så jeg har fått tilbake bilen men mangler jo hovednøkkelen og han hadde kjørt bilen 100 mil.... Alt var i orden når jeg fant bilen, hadde bare røyka og rota litt i den. Politiet ville ikke ta imot anmeldelse siden det var en økonomisk sak mellom meg og kjøper...... Hurra for norge... Det hjelper tydeligvis ikke en dritt den NAF kontrakta som finnes på nettet selv om han skrev under på at penger overføres.. Det går hvis ikke under bedrageri hvis han ikke betaler... Helt håpløs sak og mann står faktisk helt alene i slike tilfeller... Derfor han sikker gjør det igjen også, han blir jo ikke straffa for det...... Men møter jeg på han så skal han vel få litt straff, siden rettsystemet i norge ikke fungerer........
Gundersen Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Får en frekk type as, snakka me ei venninde som e model elns. Ho er visst ei av dem så har blitt utsatt får han der, ble utsatt får grov vold..
ragua Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Han skulle vært satt på plass litt ja... Men til Kny, hvis du vil ta dette videre så er jeg lett med.... Selv om jeg har fått solgt bilen min igjen og sånn sett er ferdig med denne saken så irriterer det trynet meg så grusomt at jeg vil gjerne se han få straffa si! Du har nr mitt så ring meg hvis vi skal ta saken videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå