bmwkizn Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Da er E39,n bytta ut, og det ble da en E36 318is coupe.Var E36 coupe jeg var ute etter så derfor var valget enkelt. Bilen virka hel å pen, og derfor et godt utgangspunkt til å få den slik jeg vil. Det som først og fremst skal gjøres er: Montere M3 sideskjørt. Lakke diffusor bak i mattsvart pga den er nermest grå. Lakkere øyelokkene. (Nei de skal IKKE fjernes ) Bytte ratt. Bytte panser Bytte til facelift grillramme og nyrer. bytte til mørkere blinklys? Mulig montere M3GT vinge og splittere. Mulig Beyern Mesh hjula blir til vinterfelger. får se Mer utfyllende info kommer. men her er ihvertfall noen bilder. NEI SKJERMEN OG FANGERN ER IKKE OPPSKRAPET, DET ER NOE TULL MED BILDET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 pen bil kan d stemme at du kjører forbi gs bildeler hver morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Dette så jo veldig bra ut,gratulerer med bra utgangspunkt ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2010 pen bil kan d stemme at du kjører forbi gs bildeler hver morgen? Takk Er ikke umulig siden jeg jobber på andre siden av gaten fra dem Tollpost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Se her ja! Gratulerer med ny bil, dette så jo veldig bra ut! Når kvitta du deg med E36 sedanen egentlig? Har ikke helt klart å følge med, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Se her ja! Gratulerer med ny bil, dette så jo veldig bra ut! Når kvitta du deg med E36 sedanen egentlig? Har ikke helt klart å følge med, hehe Takk for det. Sedan,en ble vel solgt i april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Haha der ser du Men hvordan opplever du is motoren i forhold til 1,6? Har aldri prøvd en 318is før, og den er jo litt mer forsikringsvennlig enn 320 og 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Haha der ser du Men hvordan opplever du is motoren i forhold til 1,6? Har aldri prøvd en 318is før, og den er jo litt mer forsikringsvennlig enn 320 og 323 Beklager. April i år ble den solgt. (virker så lenge siden) Is går utrolig mye bedre enn 316 ja. Is,n er også kjappere enn 520,n jeg hadde fra 0 til 80. Men noe ræser er det jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Da jobber du jo rett over veien fra meg. Pen bil du har kjøpt deg. Kantfelger og toillsenk hadde ikke vært dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Ok. Ja har lyst på noen fine kantfelger, men bilen er lav nok syns jeg, så den blir ikke senket mere med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 se her ja! kjempe pen is dette, black bjuty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 se her ja! kjempe pen is dette, black bjuty Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Denne så da pen ut, gratulerer så mye Så en ting, ser ut som døra er lakkert i annen farge enn bilen, kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Denne så da pen ut, gratulerer så mye Så en ting, ser ut som døra er lakkert i annen farge enn bilen, kan det stemme? Takk for det. Nei døra er i samme farge den, men skjermene er opplakkert. kan være derfor, men godt gjort å se det på bilde. Da jeg sliter med å se nyanseforskell i dagslys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Ser det på bilde nr 2 at døra har fargeforskjell, men i det daglige så ser man ikke det, hvis man ikke ser etter da. Men tipper det er noe du ordner ganske kjapt siden du skulle ta panseret og noe annet småplukk. Små irriterende sånn der uansett. Akkurat som den der parkeringsbulken jeg har i førerdøra... Det jeg legger merke til først uansett med bilen din er at du har sota vinduene framme... Ellers en fin og god bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå