Gå til innhold

Mering's E90 - Nye bilder side 15.


Mering90
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så på en annen tråd at du savnet et bilde av den hvite E36'en også Håvard! Her var jeg heldig å fikk med naziskuta di ;)

Til dere andre så er det snakk om BMWCCN-treffet som ble holdt i Ålesund nå den første mai. Veldig bra treff! :)

mys4qejpsihuxqw3ncdk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg bestilt inn "tinted" film til hovedlyktene og grøftelysene fra Lamin-X. Er usikker på om jeg skal montere på de på grøftelysene da dette kan bli litt overkill, men jeg får se.

Andre enn ThomasE91 her på forumet som har montert disse å kan fortelle om det er noe stress med montering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt smak og behag med gul folie, men litt tøft på hvit bil :P

Har ikke peiling på hvilken leverandør det var, men det var nok ikke lamin-X, de er vell ferdigkutta? Var bare ett ark de jeg monterte .. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jaja! Da har noen vært å knabba ene øyelokket på bilen min... Kjekt for dem... Heldigvis så har jeg liggende en del slike på firmaet mitt dersom jeg skulle sette på nye.

Måtte uansett ha tatt dem av da jeg skal sette på laminx-filmen som kom idag... :) Så får jeg se om det er noe penere med eller uten de listene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bytta pærene til nummerskiltbelysningen? Isåfall hvor kjøpte du dem? :)

Jeg selger dem :) PM om ønskelig.

Få på gul lyktefilm og av med øyelokksenkere, så legger du ut noen bilder av hvordan det ser ut :D Tror det blir veldig bra ;)

Hmmm.. Jeg tror nok det blir montert på "tint"-filmen iløpet av dagen. Eksos her på forumet ville vel sagt det samme angående gul lyktefilm, men jeg tror jeg må forholde meg til "Black Edition"-stilen som jeg er ute etter :)

Kan godt være det hadde vært stilig med gul... Kanskje jeg burde prøve en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På din hadde nok jeg også lagt "tint" film :)

Gult er kult, men tror det hadde blitt for mye gult om du skal ha det på dine lykter, for stor flate.. Og på svart bil er det tøffest om alt er svart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På din hadde nok jeg også lagt "tint" film :)

Gult er kult, men tror det hadde blitt for mye gult om du skal ha det på dine lykter, for stor flate.. Og på svart bil er det tøffest om alt er svart :P

Tenker det! La de inntil å så på hvordan fargen ble: ikke for mørkt, å ikke for lyst :) God blanding.

Litt lite gira på å starte i dette drittværet så får vel vente til det gir seg litt før de blir påmontert!

Ellers så må jeg bare skryte av Lamin-X. Kom etter en uke og produktet var av meget høy kvalitet. Fulgte også med bruksanvisning og litt tips å triks osv., men fortsatt så tror jeg det blir noe vanskelig :s

Lenge leve DIY på Youtube :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...