knoskar Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Skal ha for fangere med leppen eller leppa aleine ?
MBM Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Bare leppa ligger jo ute på GS til 3700,- :S Hvor mye ønsker du sånn ca.?
Mering90 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Bare leppa ligger jo ute på GS til 3700,- :S Hvor mye ønsker du sånn ca.? Vanskli å si... Tenkte kanskje rundt en 1500-2000 for leppa. Denne er jo ferdig lakkert i Black Saphire, så dersom noen har denne fargen så er det jo bare plug n play! Jeg har da boret hull til skruer å alt så det er som sagt plug n' play!
Mering90 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Da mottar jeg straks ny front og sideskjørter. Fått pris på 2,5k for lakkering så de bli da sendt rett til lakkering når de ankommer. Fikk forresten nye fjører idag, så kanskje det blir noen nye bilder av bilen etterhvert også
Eksos Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Dette vil gi bilen ett veldig løft Bare å kjøpe inn M3 merke til å ha på bagasjelokket
M3 Yngve Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Blir det ikke feil pga skjermene da? Eller er de ikke breiere ved fronten der, på E90-93? Er dette org deler eller hva ?
MBM Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Skjermene er nok bredere på m3'n jo, men de selger også fangere til vanlig e90. Dette er da ikke oem, men samme kvalitet oav. Skal være av meget bra kvalitet også disse, da de regnes som oem parts. Uansett.. Bilen din blir utrolig fet! Selge?
Eksos Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Uansett.. Bilen din blir utrolig fet! Selge? Ikke spørr han om slikt! Er egentlig VAG det går mest av i Meringdal-familien, men frelsen er nær Er nok M-fangere til "normal" E90 han har handla..
Mering90 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Uansett.. Bilen din blir utrolig fet! Selge? Ikke spørr han om slikt! Er egentlig VAG det går mest av i Meringdal-familien, men frelsen er nær Er nok M-fangere til "normal" E90 han har handla.. Det er nok som dere sier - at fangeren passer til vanlige hjulbuer, ja Bilen er ikke til salgs for øyeblikket Har vært mye VAG ja og det skal det nok bli i fremtiden også. Viktig å teste ut litt annet også. Blir det samme som brunetter og blondiner; begge må prøves (evt. nytes )
Eksos Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Var gamlebilen din en bedre bil enn den du har nå? Kjekkere med fwd enn rwd kanskje? Ser ingen grunn til at du skal holde deg kunn til VAG Stig Flem har forresten kjøpt seg en A3 2.0TFSI quattro idag, sikkert en ok bil Men for all del, har ikke noe imot VAG, sålenge du ikke blir helt egosentrisk Kunne godt hatt audi/vw som bruksbil jeg, men for å få fram godfølelsen må jeg nok ha bil fra münchen
Mering90 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Var gamlebilen din en bedre bil enn den du har nå? Kjekkere med fwd enn rwd kanskje? Ser ingen grunn til at du skal holde deg kunn til VAG Stig Flem har forresten kjøpt seg en A3 2.0TFSI quattro idag, sikkert en ok bil Men for all del, har ikke noe imot VAG, sålenge du ikke blir helt egosentrisk Kunne godt hatt audi/vw som bruksbil jeg, men for å få fram godfølelsen må jeg nok ha bil fra münchen Evig diskusjon.. men lagå! Den første jeg hadde, den sølv 1,9tdi, var helt grei. Den andre, 1,8tq, var en av de bedre. Utrolig bra både sommer og vinter 2,0tdi var den beste. Utrolig sprek. Knakk lett brudern sin 318d som var chippa til 163hk. Audien hadde mindre hk. Har merket meg utrolig godt at Audi er flinke til å få et enormt med drag når turboen tar på... mens bmw kan drages litt lengre ut på giret. Audi er virkelig gode biler når det gjelder moment og bakkekjøring / tunnel. I tillegg så var ikke bmw noe særlig på vinter etter å ha kjørt Audi i 2 vintrer... Det var skummelt! er vel vanesak Egosentrisk er jeg vel ikke da jeg idag kjører bmw og er meget fornøyd med den også MEN jeg ser frem til den dagen jeg kan cruise rundt i en A4 b8 eller kanskje en A5 (eller den dagen jeg kjøper meg en urgammel Audi 100 Coupe s... Fikk forresten fjører idag. Skal i bryllup til helga så blir ikke noe senk denne uka :/
spruddel Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Hvordan du ikke kan like BMW på vintern skjønner ikke jeg Sjarm å planlegge hvor man må kjøre for å komme frem, sette seg fast en gang i blant osv Nei, forhjulstrekk er det værste på vinterføre, men firehjulstrekk er jo selvfølgelig overlegent når man skal komme frem. Eventuelt så kan du vurdere en bremsediff fra Quiafe, da skal jeg love deg du stort sett kommer frem om vinteren også med BMW
Mering90 Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Hvordan du ikke kan like BMW på vintern skjønner ikke jeg Sjarm å planlegge hvor man må kjøre for å komme frem, sette seg fast en gang i blant osv Nei, forhjulstrekk er det værste på vinterføre, men firehjulstrekk er jo selvfølgelig overlegent når man skal komme frem. Eventuelt så kan du vurdere en bremsediff fra Quiafe, da skal jeg love deg du stort sett kommer frem om vinteren også med BMW Haha! Ja så da var det altså ikke bare meg Neida, bmw er gode biler. Der er nok en grunn til at jeg har hatt den sammenhengende i snart 1 år uten at den har blitt solgt
spruddel Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Behold den videre også du Evt. kjøp deg en E30 325ix til vintern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå