Merius Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Har byttet pærene til tåkelysene nå mering, men synes de var litt for gule i forhold til resten, har du bilde av hvordan det ble til deg?
Mering90 Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 Har byttet pærene til tåkelysene nå mering, men synes de var litt for gule i forhold til resten, har du bilde av hvordan det ble til deg? Ååå? Hmm jeg har disse selv og er ganske fornøyd da De ser ganske hvite ut når det er mørkt ute. Tror det blir litt jalla dersom de blir FOR mye blå Har du bilde? Kan se om jeg ikke får knipsa ett å legge ut her Men uansett.. Skfitet alle fire bremseskivene og klosser idag! Endelig er det mulig å bremse igjen!
Merius Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Har byttet pærene til tåkelysene nå mering, men synes de var litt for gule i forhold til resten, har du bilde av hvordan det ble til deg? Ååå? Hmm jeg har disse selv og er ganske fornøyd da De ser ganske hvite ut når det er mørkt ute. Tror det blir litt jalla dersom de blir FOR mye blå Har du bilde? Kan se om jeg ikke får knipsa ett å legge ut her Men uansett.. Skfitet alle fire bremseskivene og klosser idag! Endelig er det mulig å bremse igjen! Ble bedre i mørket ja har bare iphone, blir elendig bilder med den, men har planer om å få tatt noen ordentlige bilder senere har du vært borti at airbag-lampa har begynt å lyse? den begynte å lyse til meg nå etter at jeg byttet pærene :/ er det mulig at jeg har vært borti en sensor eller noe?
Mering90 Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Skrevet Juni 26, 2011 Har byttet pærene til tåkelysene nå mering, men synes de var litt for gule i forhold til resten, har du bilde av hvordan det ble til deg? Ååå? Hmm jeg har disse selv og er ganske fornøyd da De ser ganske hvite ut når det er mørkt ute. Tror det blir litt jalla dersom de blir FOR mye blå Har du bilde? Kan se om jeg ikke får knipsa ett å legge ut her Men uansett.. Skfitet alle fire bremseskivene og klosser idag! Endelig er det mulig å bremse igjen! Ble bedre i mørket ja har bare iphone, blir elendig bilder med den, men har planer om å få tatt noen ordentlige bilder senere har du vært borti at airbag-lampa har begynt å lyse? den begynte å lyse til meg nå etter at jeg byttet pærene :/ er det mulig at jeg har vært borti en sensor eller noe? Høres bra ut! Airbaglampen? Kom den etter du byttet pærene eller? Jeg har aldri sett den lyse på noen av bilene jeg har skiftet på.. Å det er en del biler allerede (E90). Er usikker på om det er noe slags sensor eller noe i nærheten av grøftelysene
Merius Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Hmmm, det var mystisk.. må vel ringe et verksted da, lampa som indikerer feil på lysene har heller ikke kommet bort etter jeg bytta pærene
Mering90 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Ja det gjør du vel! Idag er det montering av M3- front, ferdig lakkert! Kommer vel bilder etterhvert som den blir montert. Får se om jeg setter på skjørtene også ikveld.
Mering90 Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Skrevet Juni 29, 2011 Da har jeg endelig fått på fronten! MEGET fornøyd og perfekt passform! Så denne går jeg god for Når det gjelder skjørtene så hadde jeg litt problemer, da jeg satt der alene å gjerne skulle hatt et par ekstra hender til å hjelpe til med å treffe alle clipsa. Så dette får jeg ta en annen dag... Det neste problemet er det helvetes skiltet! Hvor bør jeg sette det? Fikk tatt et par bilder der jeg prøver det ut nederst i grillen og annet bilde der jeg prøver det ut på standard plass. Er virkelig usikker på hvor det bør stå.. Nede i grillen Vanlig plass Dersom jeg setter det på vanlig plass så ser bilen kanskje noe grommere ut, da det vises hele grillen nede. Om jeg setter det i grillen så får jeg med en cleanere overflate oppe.. hmm! Noe innspill?
spruddel Skrevet Juni 29, 2011 Skrevet Juni 29, 2011 På sin vanlige plass, ellers ser den jo retarded ut
Mering90 Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Skrevet Juni 29, 2011 På sin vanlige plass, ellers ser den jo retarded ut Det har du nok rett i.. Jeg regner bare med det blir stående på vanlig plass... blir litt forbanna over at vi faktisk trenger skilter fremme med en slik fanger
Mering90 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Utvilsomt på vanlig plass utvilsomt er en ting, men blir nok på vanlig plass!
Jørgen Lie Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Utvilsomt er faktisk riktig i denne sammenhengen Skilt som blir plassert på gitter/netting i fronten av bilen er d styggeste jeg ser Men, du får skiltet på riktig plass, og dette har jeg stor tro på kommer til å bli skikkelig bra
Mering90 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Begynner å bli veeeldig fin den bilen der Tusen takk for det! Blir lyktefilm nå neste Utvilsomt er faktisk riktig i denne sammenhengen Skilt som blir plassert på gitter/netting i fronten av bilen er d styggeste jeg ser Men, du får skiltet på riktig plass, og dette har jeg stor tro på kommer til å bli skikkelig bra Det tror jeg nok! Spørs om det ikke må bli noe slags møre og romsdals-meet igjen.. Kanskje jeg får sjekka E91'n litt nøyere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå