Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, skulle fått til det! Har egentlig litt smålyst og kjøre Trollstigen ila sommeren.. E91`n står nyvasket, har ikke brukt den siden mandag pga regn :lol: Kjørt E30 i stedet, siden den var skitten allerede ;)

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja, skulle fått til det! Har egentlig litt smålyst og kjøre Trollstigen ila sommeren.. E91`n står nyvasket, har ikke brukt den siden mandag pga regn :lol: Kjørt E30 i stedet, siden den var skitten allerede ;)

Snakk om forskjellsbehandling! ;) Forstår deg godt! Jeg er så heldig å ha tilgang til stor vaskehall via jobben, så hva er vel en dag uten bilvask? :)

Ja, jeg kjørte trollstigen for et par uker siden. Var utrolig heldig med været, men ikke fullt så heldig med antall turister som skulle befinne seg i veibanen. Uansett.. Det var ikke e90'n jeg kjørte da så det kan egentlig bare være det samme! :)

Skrevet

Hehe, fikk meg ikke til å bruke den siden den ble såpass ren og pen :lol: Er vel uansett historie om det blir festivitas i helga og sjåfør på den ;)

Er det verd turen?? Har liksom aldri kjørt der, så er nok like mye "turist" som de andre som svever rundt der i bil i sine egne tanker :lol:

Skrevet
Hehe, fikk meg ikke til å bruke den siden den ble såpass ren og pen :lol: Er vel uansett historie om det blir festivitas i helga og sjåfør på den ;)

Er det verd turen?? Har liksom aldri kjørt der, så er nok like mye "turist" som de andre som svever rundt der i bil i sine egne tanker :lol:

Jeg vil si det er verdt turen om du ikke har vært der før.. Jeg var der da jeg var sånn 10 år og tenkte ikke så mye hverken natur eller annet.. ville sikkert hjem å spille playstation for å si det sånn.. Så jeg har hatt litt sånn oppfatning av at trollstigen har vært litt oppskrytt, men da jeg kom dit forrige gang ble det mer sånn :shock: ! For en tur! :)

uansett! Knipset noen bilder i kveld.. Med skikkelig kamera denne gangen :)

tb56lghnq57snpx6ut09.jpg

kxh2pcywp4qqm2iapspp.jpg

by0w0b7hdslmnpyi5yx9.jpg

Jeg bytta lykter med, da mine var lekkasje i... Burde kanskje stilt dem? :)

ncftxhq7prt3a96g1h7d.jpg

Skrevet

Får nesten ta en tur da ila sommeren om det passer seg :)

Dette ble PENT Mering!! Få på skiltet ditt nå, så er fronten komplett 8) Nydelig! Skulle du legge film på lyktene også? I så fall ikke legg mørkere enn de du sendte meg..;)

Skrevet
Får nesten ta en tur da ila sommeren om det passer seg :)

Dette ble PENT Mering!! Få på skiltet ditt nå, så er fronten komplett 8) Nydelig! Skulle du legge film på lyktene også? I så fall ikke legg mørkere enn de du sendte meg..;)

Ja spørs om du ikke må ta deg en tur!

Skiltet kommer på, og film skal på. Det er akkurat samme filmen som du fikk! Jeg tror det kan bli meget fint! :)

Skrevet

oisann! denne fangeren så mye bedre ut enn jeg hadde trodd, da fangere typ m3/rs4 osv har en tendens til å se helt feil ut på biler som ikke er breddet :P

hva skjer med hekken på bilen da, noen planer?

Skrevet
oisann! denne fangeren så mye bedre ut enn jeg hadde trodd, da fangere typ m3/rs4 osv har en tendens til å se helt feil ut på biler som ikke er breddet :P

hva skjer med hekken på bilen da, noen planer?

Jeg har en baklukespoiler som skal påmonteres... Sånn CSL-lignende sak! Får se etterhvert om det blir noe ny bakfanger også. Har funnet en M3-bakfanger med enkel eksos.. Så tiden får vise :)

Skrevet

høres bra ut! syns virkelig bilen begynner å se bra ut nå, må jeg innrømme! :)

men er det bare meg, eller er bakfelgene veldig langt inne i hjulbuen? vurdert å space ut?

Skrevet
høres bra ut! syns virkelig bilen begynner å se bra ut nå, må jeg innrømme! :)

men er det bare meg, eller er bakfelgene veldig langt inne i hjulbuen? vurdert å space ut?

Tusen takk for det Dal-z! Spacing er nok til vurdering, men nå går resten av feriepengene (desverre) til 2 uker i syden! :P

Men det er jo ny lønn og nye muligheter snart :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...