Jørgen Lie Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Ja, skulle fått til det! Har egentlig litt smålyst og kjøre Trollstigen ila sommeren.. E91`n står nyvasket, har ikke brukt den siden mandag pga regn Kjørt E30 i stedet, siden den var skitten allerede
Mering90 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Ja, skulle fått til det! Har egentlig litt smålyst og kjøre Trollstigen ila sommeren.. E91`n står nyvasket, har ikke brukt den siden mandag pga regn Kjørt E30 i stedet, siden den var skitten allerede Snakk om forskjellsbehandling! Forstår deg godt! Jeg er så heldig å ha tilgang til stor vaskehall via jobben, så hva er vel en dag uten bilvask? Ja, jeg kjørte trollstigen for et par uker siden. Var utrolig heldig med været, men ikke fullt så heldig med antall turister som skulle befinne seg i veibanen. Uansett.. Det var ikke e90'n jeg kjørte da så det kan egentlig bare være det samme!
Jørgen Lie Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Hehe, fikk meg ikke til å bruke den siden den ble såpass ren og pen Er vel uansett historie om det blir festivitas i helga og sjåfør på den Er det verd turen?? Har liksom aldri kjørt der, så er nok like mye "turist" som de andre som svever rundt der i bil i sine egne tanker
Mering90 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 Hehe, fikk meg ikke til å bruke den siden den ble såpass ren og pen Er vel uansett historie om det blir festivitas i helga og sjåfør på den Er det verd turen?? Har liksom aldri kjørt der, så er nok like mye "turist" som de andre som svever rundt der i bil i sine egne tanker Jeg vil si det er verdt turen om du ikke har vært der før.. Jeg var der da jeg var sånn 10 år og tenkte ikke så mye hverken natur eller annet.. ville sikkert hjem å spille playstation for å si det sånn.. Så jeg har hatt litt sånn oppfatning av at trollstigen har vært litt oppskrytt, men da jeg kom dit forrige gang ble det mer sånn ! For en tur! uansett! Knipset noen bilder i kveld.. Med skikkelig kamera denne gangen Jeg bytta lykter med, da mine var lekkasje i... Burde kanskje stilt dem?
SofaKingFresh Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Den har blitt så sinnsykt nydelig den bilen din!
Jørgen Lie Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Får nesten ta en tur da ila sommeren om det passer seg Dette ble PENT Mering!! Få på skiltet ditt nå, så er fronten komplett Nydelig! Skulle du legge film på lyktene også? I så fall ikke legg mørkere enn de du sendte meg..
Mering90 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 Den har blitt så sinnsykt nydelig den bilen din! Tusen takk for det SofaKing!
Mering90 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 Får nesten ta en tur da ila sommeren om det passer seg Dette ble PENT Mering!! Få på skiltet ditt nå, så er fronten komplett Nydelig! Skulle du legge film på lyktene også? I så fall ikke legg mørkere enn de du sendte meg.. Ja spørs om du ikke må ta deg en tur! Skiltet kommer på, og film skal på. Det er akkurat samme filmen som du fikk! Jeg tror det kan bli meget fint!
Dal-z Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 oisann! denne fangeren så mye bedre ut enn jeg hadde trodd, da fangere typ m3/rs4 osv har en tendens til å se helt feil ut på biler som ikke er breddet hva skjer med hekken på bilen da, noen planer?
Mering90 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 oisann! denne fangeren så mye bedre ut enn jeg hadde trodd, da fangere typ m3/rs4 osv har en tendens til å se helt feil ut på biler som ikke er breddet hva skjer med hekken på bilen da, noen planer? Jeg har en baklukespoiler som skal påmonteres... Sånn CSL-lignende sak! Får se etterhvert om det blir noe ny bakfanger også. Har funnet en M3-bakfanger med enkel eksos.. Så tiden får vise
Dal-z Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 høres bra ut! syns virkelig bilen begynner å se bra ut nå, må jeg innrømme! men er det bare meg, eller er bakfelgene veldig langt inne i hjulbuen? vurdert å space ut?
Mering90 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 høres bra ut! syns virkelig bilen begynner å se bra ut nå, må jeg innrømme! men er det bare meg, eller er bakfelgene veldig langt inne i hjulbuen? vurdert å space ut? Tusen takk for det Dal-z! Spacing er nok til vurdering, men nå går resten av feriepengene (desverre) til 2 uker i syden! Men det er jo ny lønn og nye muligheter snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå