Gå til innhold

Mering's E90 - Nye bilder side 15.


Mering90
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skriver at 1.6 og 1.8 har 16.5:1 i kompresjon. Gjelder det 2.0 versjonen også da?

Ja og Nei, de 2.0L som fikk 177Hk va 16:1 CR, de 2.0L som hadde 183Hk har 16.5:1 CR. regne med det er det samme turbo som er bare skrudd opp trykk på.. versa ECU hadde annet MAP, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at 1.6 og 1.8 har 16.5:1 i kompresjon. Gjelder det 2.0 versjonen også da?

Ja og Nei, de 2.0L som fikk 177Hk va 16:1 CR, de 2.0L som hadde 183Hk har 16.5:1 CR. regne med det er det samme turbo som er bare skrudd opp trykk på.. versa ECU hadde annet MAP, tenker jeg.

Kan tenke meg at turboen er den samme ja, men kanskje noen få justeringer som begrenser trykket på de "mindre" motorene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener på en kompis som jobber på brages her i ålesund sa det er en mindre turbo som sitter i "små" modellene.. men ved å bytte turbo, å programere om hjerne, blir det en 320.. men kan vær jeg missforsto..

Jeg er usikker på dette emnet så jeg velger å ikke uttale meg formye! Fikk sommerhjulene for ca. 1 uke siden og tenkte derfor å prøve dem på bilen.

z1jkwq1be5jjgsgk9rw7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir neste prosjekt senk og toning av rutene! Jeg planlegger da å tone helt frem, men usikker på hvor mye jeg skal ha på fremrutene. Noen som har noe erfaring? Bilen er svart og jeg tror det hadde vært bra med mørk toning. Noen som har noe bilder e.l.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøre 35% lysgjennomslipp på sider og rundt 20% bak.. Da ser det mørkt ut utenfra, men man ser helt fint innenfra og ut :) Ser hvertfall pent ut!

Da blir det altså 35% sidevinduer bak og frem? Jeg tenkte på å kanskje ta litt lysere fremme, men kanskje denne kombinasjonen blir bra? Hvorfor ikke ta 35% på bakruten også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du har missforstått mering!:P 35% lysgjennomslipp er lysere en 25%.. Det er hvor mye lys filmen slipper gjennom.. altså, 100% lysgjennomslipp er helt blangt, 0% lysgjennomslipp er helt sort.. jeg tror kombinasjonen til timz høres bra ut!:)

Vil også si at bilen din ble nydlig fin med felgene!:) Passet veeeldig godt til bilen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du har missforstått mering!:P 35% lysgjennomslipp er lysere en 25%.. Det er hvor mye lys filmen slipper gjennom.. altså, 100% lysgjennomslipp er helt blangt, 0% lysgjennomslipp er helt sort.. jeg tror kombinasjonen til timz høres bra ut!:)

Vil også si at bilen din ble nydlig fin med felgene!:) Passet veeeldig godt til bilen!:)

Stemmer! Tenkte motsatt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ditta blir bra mering :) tøffe felga, ka dekk dim du he ?? :D

Satsa på det Larsole323! Kjøpte felgane me en her på forumet for en grei penge! Det er altså 19" M6 replica. 8,5" all over desverre. Skulle gjerne hatt 9,5" bak, men når valget på 14k og 6,5k så ble det nok de minste felgene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...