Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg fått handla inn AG HD Wax! MEGET spendt på å prøve denne å se hvordan resultatet blir.

Har sett mange syke finisher med denne, så gleder meg :)

Noen her inne som har testa den? Leste ganske mye fint om den på DCN.

86inhu8r9nstt6o2i6r7.jpg

Skrevet

Åh, den har jeg alltid hatt lyst til å prøve, en fin pris på den waxen også . hvor mye betalte du for den? thorsov tar ca 750 kr vet jeg. Gleder meg til å se bilder av finishen fra deg! =D

Skrevet
Åh, den har jeg alltid hatt lyst til å prøve, en fin pris på den waxen også . hvor mye betalte du for den? thorsov tar ca 750 kr vet jeg. Gleder meg til å se bilder av finishen fra deg! =D

Jeg har avtale via mitt firma på Autoglym så jeg klarer nok billigere enn den summen :twisted:

Gleder meg selv som en unge til å teste ut denne voksen! Bilder kommer selvfølgelig ;)

Skrevet

Sitter nå med røyken i kjeften å nyter et meget bra resultat av Glyms HD Wax!

Denne er absolutt til å anbefale!

Tenkte jeg skulle legge ut video der jwg tømmer en flaske med vann over bilen, men dette gikk ikke via min iPhone:s

Film og bilder kommer!

Skrevet
Skulle hatt HQ-video, men etter det man ser, så ser det temmelig bra ut!

Filmet det faktisk med HD Kamera, men brudern har kameraet så har ikke fått gjort så veldig mye med det enda. Kanskje den kommer :)

Skrevet
Da har jeg fått handla inn AG HD Wax! MEGET spendt på å prøve denne å se hvordan resultatet blir.

86inhu8r9nstt6o2i6r7.jpg

Jeg har brukt denne på mine biler og meget bra resultat på sorte biler;) sjuler hologram også meget bra;)

Skrevet
Pen bil, lik min ;)

Takk for det Andreas123! Ser at du har M-Tech også! 8)

Har du forresten en tråd her inne med bilen? Skulle gjerne sett mer bilder av den! :P

86inhu8r9nstt6o2i6r7.jpg

Jeg har brukt denne på mine biler og meget bra resultat på sorte biler;) sjuler hologram også meget bra;)

Ja, jeg har ikke vært borti lignende vokser som denne.. Absolutt til å anbefale! Helt sinnsyk bra effekt når det regner, eller du vasker bilen! En drøm å vaske den med andre ord :)

Når det gjelder hologram så var jeg uheldig å få noen forrige gang jeg polerte, men disse har jeg ikke sett igjen etter jeg behandlet den med HD Wax. :applause:

EDIT:

Hva er vel ikke HD Wax uten HD Video? Her er av vanneffekten enda en gang med enda bedre kvalitet. Har en annen film der jeg går rundt bilen å filmer glans og resultat som jeg kan legge ut dersom det er ønskelig også.

Video: http://vimeo.com/24437104

Skrevet

Bestilte du fra Lamin-X.com? Jeg venter enda, og dette blir 6. uka.... Gleder meg som en bæsj til å få de på!! :D Når de i det hele tatt kommer da. Forøvrig, pen bil du har!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...