Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Utrolig fet bil! Fortsatt planer om å bygge om til dobbel-din og dvn? Har lyst til dette selv...

Takk for det :) Ja, jeg har allerede bestilt en Dynavin spiller til min E90. Det skal være plug N play, men jeg tror det skal bli litt arbeid alikevel ettersom jeg må flytte setevarmer-knappene ned foran giret osv.

Bestilte du fra Lamin-X.com? Jeg venter enda, og dette blir 6. uka.... Gleder meg som en bæsj til å få de på!! :D Når de i det hele tatt kommer da. Forøvrig, pen bil du har!

Stemmer det, men via mitt firma. Har du ventet i 6 uker på varene?! Mine kom etter 1 uke, MAX 1,5? Tror du burde gi lyd fra deg til dem :)

Jeg bestilte ferdig kutta til min E90. Jeg har ikke tatt dem på enda, da jeg må frem med en hårføner eller varmepistol for å få den skikkelig fit! :)

nå fikk jeg og lyst på slik voks...

8)

Skrevet
Utrolig fet bil! Fortsatt planer om å bygge om til dobbel-din og dvn? Har lyst til dette selv...

Takk for det :) Ja, jeg har allerede bestilt en Dynavin spiller til min E90. Det skal være plug N play, men jeg tror det skal bli litt arbeid alikevel ettersom jeg må flytte setevarmer-knappene ned foran giret osv.

Ok ok!

Vet du om det følger med ny ashtray (der hvor setevarmerknappene skal stå), eller må du lage til dette selv?

Skrevet

Flott bil og resultat!! Har også gjort et forsøk med denne voksen, og kan skrive under på at den gir et bra resultat.

Skrevet

Ok ok!

Vet du om det følger med ny ashtray (der hvor setevarmerknappene skal stå), eller må du lage til dette selv?

Jeg tror det skal følge med nytt askebeger med åpninger til knappene. Jeg får snart min spiller så da skal jeg teste det ut :)

Tusen takk for det Dufniall! Jeg regner med det ikke blir brukt annen voks fra min side i fremtiden. Eneste unntak er om jeg skal teste Swiss-wax på bilen :)

Skrevet

Det skal jeg nok!

Da har jeg bestilt meg nye fjører fra koed. Satse på å få bilen en liten smule lenger ned mot bakken.

Disse er levert av Eibach, og vil senke bilen 30mm fremme og 20mm bak.

Så det skal nok bli lavt nok ja 8)

I tillegg til det så har jeg bestilt meg 4 nye bremseskiver, i tillegg til klosser og sensorer. Alt som heter bremser på bilen er ganske utslitt nå :?

Så blir det å kjøpe nytt pollenfilter... EU kontroll i September :)

Skrevet

Har samme senken selv! Skulle gjerne lagt ut bilder, men det ser ut til at opplasting av bilder er utilgjengelig at the moment. Andre som merker dette eller er det bare meg?

Skrevet
Bildeserveren er/var nede, derfor er det lite med bilder :P

Tror det skal funke nå? http://images.bimmers.no/

Blir bra med senk på denne, sååårt trengt! Tror du skulle hatt litt lavere men 8)

Synes ikke bilen er så veldig høy i forhold til andre jeg da, men det er jo vel bare sånn :)

Noe lavere enn det så blir det nok subbing. og det er litt for jalla på en såpass ny bil :) hehe!

Skrevet
Bildeserveren er/var nede, derfor er det lite med bilder :P

Tror det skal funke nå? http://images.bimmers.no/

Blir bra med senk på denne, sååårt trengt! Tror du skulle hatt litt lavere men 8)

Synes ikke bilen er så veldig høy i forhold til andre jeg da, men det er jo vel bare sånn :)

Noe lavere enn det så blir det nok subbing. og det er litt for jalla på en såpass ny bil :) hehe!

Skal love deg at du blir fornøyd!

Skrevet

Nok snikk snakk; nå er det på tide å komme med en liten update over planer som er tenkt å gjennomføres iløpet av sommeren.

- Senkesett fra Eibach 20mm/35

- Lyktefilm fra lamin-X

- Tonede ruter helt frem (Etter EU-kontroll)

- Nye bremseskiver / klosser

- Dynavin-spiller

Jeg skal lakkere opp igjen fronten og sideskjørtene, men er usikker på om jeg bare skal slå til på nye sideskjørter i samme slengen.

Legger ved bilde av samme type sideskjørter - hentet fra M3.

896938.jpeg

Kanskje det må bli en M3-front også en vakker dag...

Skrevet

Er de skjørtene på bilen som er avbildet M3-skjørt? I tilfelle så ville jeg gått for dem.

Men nå må du ta å få ut litt flere bilder her! :)

Skrevet
Er de skjørtene på bilen som er avbildet M3-skjørt? I tilfelle så ville jeg gått for dem.

Men nå må du ta å få ut litt flere bilder her! :)

Det stemmer nok :)

Jeg lurer på om jeg ikke går for både skjørt og front på neste lønning 8)

Bilder kommer etterhvert som det er noe mer å ta bilde av :)

Skrevet

Da er sideskjørter og front bestilt!

Så om noen er intressert i en oem frontfanger med påmontert AC-Schnitzer lippe så må dere ta kontakt.

Fargen er Black Sapphire, men den burde lakkeres om da det er skade i fangeren (ikke leppen). Kan også selge leppen om noen ønsker bare den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...