Pittball Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Vaneo FLATE pussere til E39??? Eller vanlige? HVIS det er flate, er dette superinterresant, da det ikke er å få tak i!Kjøpte meg Bosch pussere i høst, og nå har den på førersiden begynt å hoppe alt. Problemet er at den ligger vippet ned på ene siden hele tiden, slik at når den stryker over ruten ene veien blir det "mothårs". At det skal være så forbanna vanskelig å få pussere som bare funker! Edit: Vaneo? Du mener Valeo? Valeo ja, liten skrivefeil der... Dette er vanlige viskere det er snakk om, husker jeg fant noen flate på ebay, men stolte vell ikke helt på at de passet siden jeg ikke bestilte der. Men til gjengjeld er jeg meget fornøyd med valeo-viskerene - natt og dag i forhold til bosh sine.
Bjørn 320 Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Eg har brukt desse frå Biltema, og har vore strålande fornøgd med dei. Stillegåande og tørkar veldig godt.
RaymondJ Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 Eg har brukt desse frå Biltema, og har vore strålande fornøgd med dei. Stillegåande og tørkar veldig godt. Mange som er fornøyd med de ja, hadde de bare passet E39...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå