Gå til innhold

520i 1987 shadowline e28 selges i deler. SOLGT


sharkthebark
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har bestemt meg for og selge dette prosjektet mitt, siden døgnet bare har 24 timer, og har bestemt at jeg skal satse fullt ut på e30 prosjektet i tiden framover.

Historien jeg har fått fortalt av tidligere eier er at det er ett eldre ektepar som har hatt den siden ny til og med 2005. Etter det har en eldre mann kjøpt den for og ha den som ett prosjekt, som aldrig ble påbegynt.

Har gjort litt småting med bilen, står bla. forstilling fra 528 på.

Følger med orginale 750 felger.

senkesett står på framme og følger med fjører bak.

Følger med 3 motorer

2stk m20b20 begge er i orden.

1stk m30b28 uten girkasse som var planen og bruke.

Per nu står d en m20b20 i bilen, er ikke kjørbar per idag. har litt montering igjen.

qbfqyuxsakwsosxcr8dw.jpg

9w6wpcjgjoogtivlv7f6.jpg

5uj2budyiq63gedwob0m.jpg

cvrwdm8x9tk6u85giebc.jpg

Kan også følge med komplett skinn interiør fra 750 e32. i VELDIG bra stand uten rifter og no særlig med slitasje, er elektrisk justering i alle himmelretninger! og varme i bakseter! (Har vært montert e32 interiør i e28 før) Dette med tilleg i prisen, kan også selges utenom.

Trenger litt kjærlighet for og bli bra! men er en bil med MASSE potensiale og minimalt med rust for og være e28!! litt overflaterust er d som er nevneverdig!

Bud OVER 10 000 vil bli vurdert.

Kan også ta e30 deler i bytte (for eksempel: coilovers,touring sideskjørt, mtech frontfanger bakfanger, osv..

4x100 felger 9x16 er også av interesse.

Mvh Skjalg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurte på hvordan det gikk med denne!

Ved første øyekast må jeg si det ser ut som en av de fineste E28'ne jeg har sett. Svart, original shadowline og med diskret styling(bare hekkvinge). Hadde jeg ikke allerede hatt en 520i, med større behov for omtanke enn denne, hadde jeg vært meget interessert!

Håper noen tar vare på den som den er, og ikke gjør den om til et juletre for deretter å kjøre den i grøfta:-)

Lykke til med salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nevner og at jeg har hatt oppe og ute allt innvendig og leitet etter rust i dørken, ingenting der.

det som var av rust var rundt dempertårn framme på begge sider, dette er fikset også,

og der venstre forskjerm var festet i øverkant, det er også fikset.

Vill absolutt si at dette er en bil som er fin for rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...