Gå til innhold

520i 1987 shadowline e28 selges i deler. SOLGT


sharkthebark
 Share

Anbefalte innlegg

HAR nesten en hel bil liggende bare delene da! int? er bare org deler nesten!

Hei:)

unnsyld, skulle kanskje ha skreve mer spesifikk hva slaks deler jeg er ute etter, tenkte mer på noe som m-tech frontfanger, touring sideskjørt, m-tech frontstoler, sidepaneler i skinn, eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Står dessverre for langt unna for meg og :(

Savner min første E28 når jeg ser denne, prikk lik utenom felgene.

Min var også 87 shadowline i svart metalikk.

Diamantsvart e fin farge.

det som er så synd er at alle som er intrisert bor langt unna. har vore mange som visst interesse sørpå men nesten ingen her i nord norge. håper det kommer en ny eier som kan ta vare på denne og gi den litt kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Er egentlig veldig intressert i å kjøpe denne bilen. Men må nesten tenke litt på det. Jeg har i såfall tenkt å pusse den litt opp å ta denne restureringen som en læring. Jeg har ikke så veldig mye erfaring med å skru å sånn på biler. Det eneste problemet er at den har jo gått utrolig langt da, men etter som jeg har lest på Autodb.no så selger du jo den ganske så billig. Bor 45 min unna sandtorg så det er bare en snar tur så er jeg der borte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig veldig intressert i å kjøpe denne bilen. Men må nesten tenke litt på det. Jeg har i såfall tenkt å pusse den litt opp å ta denne restureringen som en læring. Jeg har ikke så veldig mye erfaring med å skru å sånn på biler. Det eneste problemet er at den har jo gått utrolig langt da, men etter som jeg har lest på Autodb.no så selger du jo den ganske så billig. Bor 45 min unna sandtorg så det er bare en snar tur så er jeg der borte :P

Bilen ble nettop solgt hel for 8000,- skal få slettet tråden å det.

Kongsvik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...