LasseHansen Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Hei. Sliter med at bremsen henger på høyre framhjul på min e36! Noen som har noen tips om hvordan jeg kan løse det uten å måtte kjøpe ny kalipter?! Mvh Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 ta av kalipper, ta ut glidebålt puss på glidebålt, puss også på "klaven" som holder kaliper. bruk pasta på boltene og klaven, evnt på klossene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Sørg først for at klosser, glidere osv går lett. Ikke sjelden jeg må slå de av med slegge på jobb... Så kan du pumpe ut stempelet et stykke, vippe pakningen til side og se om det er rust på kanten på stempelet. Er det det kan den pusses av med smergel/sandpapir. Kontroller at stempelet går lett helt inn etterpå. Ser det helt fint ut er det mest sannsynlig en tett bremseslange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseHansen Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Ok, tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå