ropa Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2010 Takk for mange gode tilbakemeldinger Har noen delelink til tempsensor? kan prøve å ta løs klippsen når den har stått over natta.
ropa Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2010 snakket med koed ista på live chatten, men dem viste ikke hvilken temp sensor det var snakk om. Jeg vet heller hvordan denne ser ut. Fint om noen legger ved link her
ropa Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 Prøvde å plugge ut stikken på toppen,men det hjalp ikke på. Håper noen kan poste link til temp sensor delen. Så jeg kan se hvordan den ser ut og eventuelt bestille og bytte den Ikke hatt noen større problemer de siste dagene heller, da det har vært + grader. Hadde vært greit å ha vært kvitt problemet før det blir kaldere igjen.
RR528 Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 varenr: 13621433076 Temperatursensor org Mulig det er denne. Søk på varenr, på GS
doffa Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /31059.gif der er to plasser der er temp sensor på bmw e46. en på slangen på høgre side (nr4) av motoren og en i termostathuset. legger ved link til bilde. kansje du får vekk problemet. du har sjekket at alt er ok med girkassen din?
ropa Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/31059.gifder er to plasser der er temp sensor på bmw e46. en på slangen på høgre side (nr4) av motoren og en i termostathuset. legger ved link til bilde. kansje du får vekk problemet. du har sjekket at alt er ok med girkassen din? Tusen takk Har du forresten link til den som ligger i termostathuset? Tenker jeg prøver å bestille begge deler. Girkassen? Regner med at det ikke er noe feil på den, var inne på full service i mai med bilen og da gikk dem vel over hele bilen og så. Kjenner heller ikke noe unormalt når jeg kjører. Dette problemet er kun ved oppstart(når bilden er kald) Men hva har det med girkassen å gjøre og hva kan være galt der?
ropa Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 varenr: 13621433076 Temperatursensor org Mulig det er denne. Søk på varenr, på GS Takk Er dette samme delen som doffa har lagt ut bilde av?
ropa Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/31059.gifder er to plasser der er temp sensor på bmw e46. en på slangen på høgre side (nr4) av motoren og en i termostathuset. legger ved link til bilde. kansje du får vekk problemet. du har sjekket at alt er ok med girkassen din? Ser det er 4 og nr 12 er dette samme del? ser at dem har samme pris også. Vurderer å bestille denne delen. Hadde vært greit å vite hva du mente med girkassen? Har som sagt ikke kjent noe underlig der.
ropa Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Er det bare plug and play med denne temp sensoren? Den går vel nedi slangen fra radiatoren der der ligger kjølevæske, sikkert lurt å sette denne på ved kald motor? Bestiller en slik en fra Gs idag.
ropa Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Er det bare plug and play med denne temp sensoren? Den går vel nedi slangen fra radiatoren der der ligger kjølevæske, sikkert lurt å sette denne på ved kald motor? Bestiller en slik en fra Gs idag. skiftet denne ut nå, tar vel par dager før feilkoden selv forsvinner,slik var det når jeg skiftet LMM i mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå