Ole92 Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Ser på denne økonomimåleren at den står på usedvannlig mye når jeg kjører, er det måleren som fjusker eller kan det være lambdasonden som har tatt kveld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
In Flames Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Hmm... Tror faktisk jeg har samma problemet så skulle likt og vist det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole92 Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 Hmm... Tror faktisk jeg har samma problemet så skulle likt og vist det Får håpe vi får svar på det da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 ja sku likt å vist, skal det være lambda sonde på m20b20 86 modell? preface ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegard89 Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Diagnose? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OrjanBmw Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 det kan være veldig mye forskjellig. LMM, lambda, coil/plugger, diesel/bensinfilter, ECU osv osv. Her må det tas diagnose Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts