Nytern Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Bilen har fått seg et nytt hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Opp med seg, legges på Finn snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Opp med seg.. Pris kan diskuteres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Da er den i første omgang lagt ut på Autodb: http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Nå med niceprice.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Kjøpe deg coupè nå a? --> http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1242567&_cmd=similar&cb=5542.26483229592 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Håhå, liker coupè'en din! Har nok funnet meg en god gammel klassiker allerede! Blir det ikke den blir det nyere bil tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Skjønner! Du får spre ordet, må da være noen som vil ha coupè! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Virker som at markedet for halvgammel bmw er labert om dagen igrunn.. Har ihvertfall ikke hatt veldig stor pågang selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Ny pris: 79000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 bytte i e46 touring. pen 318i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Opp med seg, kan gå litt billigere uten anlegg og div annet. Forresten! Jeg kjører ikke bilen halve Norge rundt for å levere den, det burde si seg selv.. Fått etpar sånne henvendelser, men det utgår dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Enda ikke solgt, har så minimalt lyst til å sponse Finn med 400kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Hva skjera? Trodde svartsvart e39 med shadowline var kule greier jeg, må jeg montere bakrute/lyktesenkere, 19" replicahjul og m5 plast fra kinaland for å få napp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarrow Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Hva skjera?Trodde svartsvart e39 med shadowline var kule greier jeg, må jeg montere bakrute/lyktesenkere, 19" replicahjul og m5 plast fra kinaland for å få napp? Bilen er flott den, jeg er på jakt etter noe sånt selv; entusiasteid, ok kilometerstand, shadowline, diskrèt 'styling' og velholdt utseende.. Men din ligger, uheldigvis for meg, litt over mitt prisnivå. (dette er ikke et forsøk på pruting, og bilen er sikkert verdt det) Jeg har fulgt med på E39 på finn.no en stund, og jeg regner med du får respons på den til denne prisen eller hakket under. (sikkert en del skambud og "siste pris") ..uansett.. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg