dav-a Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hallo! Etter å ha prøvd å montere AUX på den originale spilleren min uten suksess, siden min spiller ant. er for gammel. Så har jeg bestemt meg for å montere en ny bedre spiller i stedet for. Spiller jeg har tenkt å montere: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... rtbilde=ok Adapter for annen spiller er kjøpt Det er lurer på er, når jeg skal koble opp den nye spilleren. Hva skal jeg gjøre med koblingen? Må jeg sette kabelsko på hver kabel og bygge om slik, eller kan jeg bare kjøpe en kabel adapter så det bare er plugg & play? Noen som har erfaring her? Hilsen Davida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Du kjøper en sånn http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Hvordan spiller har bilen originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 bmw business 1999 mod eller 2000 mod Er den med CD og Radio uten noe mer Takk for linken! Ta satser jeg på det er riktig del. Men er det mye jobb å fikse radio funksjonen? Aux kablen min er åpen for salg så det er nevnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Må ha en overgang. Ser de selger en på bilradiospesialisten, men står at det ikke er til Alpine... Ring/send en mail til de og hør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Okay. Sendte epost til dem, får håpe det går fint Tusen hjertelig for linken og svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Funker den originale spilleren? Skal du selge den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Original spilleren funker bra den, kan kanskje selge mot bra bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå