Lanzin Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Sliter veldig på innerste kant på dekket.. nesten så langt opp på siden at man ikke skulle tro det er asfalten.. men den subber ingen steder.. men er helt på hjønet av dekket.. er jevn slitasje på h side. Noen forslag?? hadde liknenede på en e39 jeg hadde.. og den var bra på hjulstilling. Ble aldri bra,vil til bunns i det. Senkesett på begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 da ville jeg nok tatt en understelskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Har kontrollert alt der... eneste som er litt slitt er traversforingene bak.. det kan jeg ikke tenke meg gir dette symptomet.. da ville det vært utslag på begge hjulene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Ingen som har liknende problem eller kan kaste noe lys over saken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Har samme dritten selv.. Bare kjøpe dekk oftere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Har samme dritten selv.. Bare kjøpe dekk oftere Hehehe.. Bra løsning... bare lommeboka som protesterer Lest litt rundt på utenlandske forum og det er et veldig utbredt problem.. men ikke funnet en løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 bærearmsforinger, eller brilleforingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Det er vel de eneste tingene på hele bilen som jeg synes virker ok... men har fått et lass deler fra koed som skal byttes,inkl overnevnte,så hjulstilling... så får se om det løser seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 bærearmsforinger, eller brilleforingen. Skiftet de på min bil uten noe spesiell forbedring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Hmm.. ja, hadde mistanke om det... hjulstillingen har alltid vært bra også.. Og kun på V side.. hadde det vært begge så kunne jeg forstått det,men er fin slitasje på H side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 da hadde jeg sjekket resten av bilen min om feilen ikke hadde blitt borte. Foringene føles ok når de er skrudd inn, ta ned bærearmen og kjenn på de, jeg fikk sjokk på mine gamle foringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Resten av bilen er ganske sliten.. så hjelper nok litt og få ryddet opp i det.. Men hadde en e39 som var 110% og den hadde akkurat samme problemet,bare på H side.. derfor jeg synes det er rart.. Hadde verksted tilgjengelig og tok hjulstilling fler ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 jo, men om foringene er slitne, så vrir armen seg når man får fart på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Ja,foringene i bærebrua ja... men har brukt spak på dem og de er faste og fine... har blitt endel eukontroller med åra så føler jeg greier og luke ut dårlige foringer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 på 2 søyler eller 4 søyla bukk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå