Geir Anders Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Ønsker å kjøpe endel småtteri til E36. Bilen er 1991 årgang, sedan, noen ting er vel kanskje spesielt fra 91 til 93. Tingene bør være i bra stand, men ikke som nytt. Ikke interessert i ettermarkedsdeler, kun originalt. - Original girkule inkl skinnposen - Dekslet til venstre baklykt, på innsiden - Matter, foran og bak. helst blå! - Askebeger foran - Innerspeil (det i frontruta) - Bremselys bakruta (må være fra 91-93mod tror jeg) - Manuell vindusveiv bak, begge sider - Frontlykter - Høyttaler i døra, førerside - Låsemekanismen til tanklokket Hvis noen selger forskjerm på førerside, frontfanger, eller understell til en symbolsk sum er det også av interesse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deadsent Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Men jeg har høytaler og bremselys liggende. Skal prøve og sjekke det opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Anders Posted October 19, 2010 Author Share Posted October 19, 2010 Kjempe fint! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VegarV Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Du har pm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baremats91 Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 jeg har original frontfanger og komplett understell fra 320 91 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glennski Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Jeg har bremselys liggende. Men tror ikke det er originalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusHN Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 har original frontfanger fra en 1996 mod e36 sedan i fargen bostongreen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts