JE Motorsport Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Selger 1 stk 8" JBL subber av typen gto804. Er kun spilt i 30-40 minutter, så er som NY! Selger den da byggeplanene er endret og jeg ikke har behov for den lenger. Meget fintspillende som JBL er kjent for, relativt grunn. Så tar liten plass, og kan ha kasse helt ned til 8 liter! Spiller mye bedre enn de "billige" 8" subbene på markedet. Selges for x,-kr
tic`n Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 I rett kasse er det brutalt trøkk i disse til å være så små. Har 2stk selv.
JE Motorsport Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 I rett kasse er det brutalt trøkk i disse til å være så små. Har 2stk selv. Jeg monterte den faktisk som open air sub, funket bra det også
JE Motorsport Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 Fortsatt til salgs Har desverre kastet esken, men pakker den godt i annen boks ved forsendelse.
JE Motorsport Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Kan legge med gitter i prisen om det er ønskelig
JE Motorsport Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Bump Har også høytalerkabel som kan medfølge i pris
JE Motorsport Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Hvorfor skal du ikke ha den? Som det står først i tråden "Selger den da byggeplanene er endret og jeg ikke har behov for den lenger"
JE Motorsport Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Skrevet Desember 29, 2010 Kan også selges sammen med forsterker(e) som jeg har til salgs i annen tråd her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå