JE Motorsport Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Selger 1 stk 8" JBL subber av typen gto804. Er kun spilt i 30-40 minutter, så er som NY! Selger den da byggeplanene er endret og jeg ikke har behov for den lenger. Meget fintspillende som JBL er kjent for, relativt grunn. Så tar liten plass, og kan ha kasse helt ned til 8 liter! Spiller mye bedre enn de "billige" 8" subbene på markedet. Selges for x,-kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
tic`n Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 I rett kasse er det brutalt trøkk i disse til å være så små. Har 2stk selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted October 19, 2010 Author Share Posted October 19, 2010 I rett kasse er det brutalt trøkk i disse til å være så små. Har 2stk selv. Jeg monterte den faktisk som open air sub, funket bra det også Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted November 13, 2010 Author Share Posted November 13, 2010 Fortsatt til salgs Har desverre kastet esken, men pakker den godt i annen boks ved forsendelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 Kan legge med gitter i prisen om det er ønskelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted December 10, 2010 Author Share Posted December 10, 2010 Bump Har også høytalerkabel som kan medfølge i pris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Tore Posted December 10, 2010 Share Posted December 10, 2010 Hvorfor skal du ikke ha den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted December 13, 2010 Author Share Posted December 13, 2010 Hvorfor skal du ikke ha den? Som det står først i tråden "Selger den da byggeplanene er endret og jeg ikke har behov for den lenger" Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted December 29, 2010 Author Share Posted December 29, 2010 Kan også selges sammen med forsterker(e) som jeg har til salgs i annen tråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts