JE Motorsport Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Selger min helt nye Cerwin Vega Stealth sx440.4. Kun prøvemontert og testet at den virker, før planene av bygget er totalt endret og jeg behøver en annen type forsterker. Ser 100% ut som ny og er kun testet kort tid!!! Forsterkeren er på 440watt: Maks effekt 4 x 220 Watt RMS Effekt 2 Ohm 4 x 110 watt RMS Effekt 4 Ohm 4 x 65 Watt RMS Effekt brokoblet 4 Ohm 2 x 220 Watt Variabelt high-pass filter (50-250 Hz) Variabelt low-pass filter (50-250 Hz) Frekvensområde: 20-30,000 Hz Som alt annet fra Cerwin-Vega MYE trøkk for penga Koster ny hoss Bilradiospesialisten 4190,-kr Selges for kun 3000,-kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted October 23, 2010 Author Share Posted October 23, 2010 Her et par bilder av terminalene i endene og justeringene på forsterkeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted November 4, 2010 Author Share Posted November 4, 2010 Forsterkeren er relativt liten(24x18x5cm), men som alt fra Cerwin Vega gir den bra trøkk Forsterkeren har klasse D brikkesett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 Fortsatt muligheter for å skaffe seg en mer eller mindre flunk ny forsterker her Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted November 13, 2010 Author Share Posted November 13, 2010 Prisen kan diskuteres noe ved rask handel Ved behov kan jeg ta flere eller andre bilder om ønskelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted November 20, 2010 Author Share Posted November 20, 2010 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted November 26, 2010 Author Share Posted November 26, 2010 Har ikke engang vært fastmontert,så ser og er 100% som ny Forsterkeren kan også brokobles. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 Ny forsterker til jul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted December 14, 2010 Author Share Posted December 14, 2010 Har nå testet denne litt i min egen bil, fungerer meget bra Tar liten plass iforhold til de fleste andre 4-kanals forsterkerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted December 18, 2010 Author Share Posted December 18, 2010 Da jeg testet den drev den 2 stk 12" subber på 1100watt rms pr stk. Brokoblet ikke forsterkeren, kjørte de subbene separat på hver sin kanal, spilte helt sykt bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted December 29, 2010 Author Share Posted December 29, 2010 Fortsatt muligheter for en god forsterker her uten å flå lommeboka Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted January 28, 2011 Author Share Posted January 28, 2011 Går nå for kun 2100,-kr + frakt ved rask handel. Dette er halv pris av ny i butikk, og denne er kun testet for å sjekke at den virker. Ligger selvfølgelig i originalembalasjen sammen med brukerveiledning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts