Gå til innhold

bmw 320ci med m3 karosseri og facelift front + kompressor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... tjalala.. ble litt mindre interesse enn jeg hadde håpet på. hva tror dere folk er skeptiske til? tror folk den ikke vil fungere på vintern? pris?

Skrevet
neppe;) tror folk skjønner og ser stor forskjell på den bilen kontra de andre som ligger på finn.no til 200k

Ja, det er jeg også helt sikkert på.

Sikkert derfor responsen er så stor.... :roll:

Skrevet

responsen er ikke såå stor som jeg hadde håpet på nei, men hører folk sier dette blir som å selge en sykkel på høst/vintertid. Lettere ved sommertider. Men mange som er villig til å bytte i annen bil, men jeg er mest interessert i rent salg. hvis det ikke dukker opp noen interessante bud snart så kommer jeg til å godta innbytte i billig bil + kroner.

Skrevet

tror du prøvde og selge den en gang før, for 2-3 år siden ( vist ikke jeg tar feil nå), da var jeg veldig interesert i den....fantastisk bil, helt konge... tror du har brukt noen kroner der ja

Skrevet

prisen var vel litt i overkant. Men tror den hadde gått fortere hvis du hadde gått for full m3 look.. muligens hatt på en carbon leppe på m3 fangeren foran, og droppa den facelift/m-tech fronten, da en m3 front ville stått vesentlig mer i stil til resten av bilen, i og med at den har kompressor osv. Det er min mening;D

Skrevet

takk.. ja det er jo litt smak og behag. men det settes ikke i gang noe ny front prosjekt nå:) bilen har fått masse skryt som den er. ikke mange slike med faceliftfront her til lands:) fant ut at det ikke haster sånn veldig med salg alikevel, utflyttning ble utsatt.

Skrevet
enda 10000kr ned i pris.

nå er prisen på 220000, dette mener dere vel er en bra pris for en slik god og bra utstyrt bil?

Spiller ingen rolle hva folk her inne synes egentlig :wink:

Du merker jo det om folk ringer på bilen din.

Hvis ingen ringer betyr det at den er for dyr for dagens marked.

Selvfølgelig kjipt å ikke få respons på bilen sin om man har lagt ut altfor mye penger på den. Men da må du jo nesten vurdere om du heller vil beholde den. Kan dessverre ikke tvinge den på noen heller vet du....

Men siden dette er en så spesiell bil kan det hende at alt som trengs er litt tålmodighet. Veldig liten kundegruppe som er interresert i slike biler dessverre.

Håper du får solgt den snart da :)

Skrevet

Takk skal du ha!

men er det noen her som kan komme med en seriøs pris jeg kan sette opp som folk er villig til å betale? vær snille å ikke overdriv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...