Eska Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Hei har satt inn en m50b25 uten vanos med en getrag 240 girkasse, før stod det en m50b20 med en getrag 225 i bilen, den gamle girtraversen passer ikke, noen som vet om en girtravers som kan monteres på en e34 med getrag 240 kasse uten og borre og gjenge opp under bilen?? Taker for svar! Mvh. Eskild
Azeton Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Tror nok den getrag 240kassen din er til m20
Eska Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 Tror nok den getrag 240kassen din er til m20 har vært brukt på en 525 m50 og står nå på en 525 m50:P alt passer...
kje Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 Er det traversen som stod på bilen du ikke får til å passe? Få tak i den som hører til girkassa da isåfall. Mener det er forhåndslaget festehull til foskjellige kasser fra fabrikk... Er iallfall det på mine to.
Eska Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Er det traversen som stod på bilen du ikke får til å passe? Få tak i den som hører til girkassa da isåfall. Mener det er forhåndslaget festehull til foskjellige kasser fra fabrikk... Er iallfall det på mine to. ja er det jeg driver og prøver på, men selgeren av motoren tar ikke lenger tlf eller noe, han sa for en uke siden at han skulle sende denne men har enda ikke fått den... nå får jeg ikke tak i han... har sjekket litt selv nå og tror girtraversen må komme fra en 520im20 med en getrag 240 kasse for at den skal passe men får håpe jeg får kontaktet selgeren snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå