Lyktestolpe Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Da skal jeg ha meg en sånn! Regner med at man bare bruker en bøtte med vann, og skylder den nedi en gang iblant.
-Erik- Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Bruk mye vann, og gjerne en såpe som skummer Finnes bøtter med "sil" i bunn så du slipper å virvle opp al dritten hver gang, som ikke er dumt å ha.
bjalle Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Når det gjelder stripene så fikser en bilpleier disse enkelt med lakk og maskinpolering,kan være lønnsomt å gjøre for å holde bilen rustfri.
RaymondJ Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Da skal jeg ha meg en sånn! Regner med at man bare bruker en bøtte med vann, og skylder den nedi en gang iblant. Man bruker TO bøtter. En med såpe/shampoo, og en med rent vann som du skyller votten i etter at den har vært på bilen, FØR du tar den i såpebøtta igjen. Nei, jeg vasker ikke bil sånn, og bruker svamp.... Men har lest at det er sånn det SKAL gjøres, med to bøtter altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå