Larsinnj Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Lurer på å kjøpe meg datasprut nå. Da lurer jeg på om noen kan hjelpe meg litt, da jeg er helt komplett blank på dette området. Jeg har lest meg fra til at senere modeller av Haltech skal være brukbart. E6X skal visst være ganske brukende. Det jeg lurer mest på er om hvordan det er å koble opp. Kobler man seg inn i kabelhorven og inn gjennom hjernen, eller er det et eget system? Ser også at de fleste selges med 3 bar map sensor. Hva vil det si? Er det noen i nærheten av Trondheim som kan mappe bilen for meg? Bjørnstad forhandler elektromotive vet jeg, men mapper de andre typer og? Det skal brukes på min M20 sugemotor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsinnj Posted October 19, 2010 Author Share Posted October 19, 2010 Har dette på hånden nå. Hva mer enn dette skal til? Eneste jeg vet om er coiler, men er det noe mer enn det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30tic Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Her mangler det rele til hjerne og bensinpumpe. Det mangler også map sensor,temp sensor, luft temp sensor og gass spjeld sensor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsinnj Posted October 20, 2010 Author Share Posted October 20, 2010 Å faan. Lønner seg ikke å kjøpe dette da altså. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 bør få tak i ett som di rellene er på hvertfall.. går sikkert ann å få fikset opp igjen i det men er mye jobb.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30 tic Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 kjøp heller det som morten har for salg på 1 siden på bimmers. Det er det eivind som har laga så regner med det er på stell. Burde riktignok være rom for litt pruting på det, e6x er ikke nytt lengre, men det fungerte helt fint for meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 kjøp heller det som morten har for salg på 1 siden på bimmers.Det er det eivind som har laga så regner med det er på stell. Burde riktignok være rom for litt pruting på det, e6x er ikke nytt lengre, men det fungerte helt fint for meg. har laga det selv.. kjøpte bare nytt led måtte og lodde alt selv.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30 tic Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 kjøp heller det som morten har for salg på 1 siden på bimmers.Det er det eivind som har laga så regner med det er på stell. Burde riktignok være rom for litt pruting på det, e6x er ikke nytt lengre, men det fungerte helt fint for meg. har laga det selv.. kjøpte bare nytt led måtte og lodde alt selv.. skjønte ikke helt her nå, eg tenkte på det som ligger for salg for 10000.- og brukes med org el nett Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 åja. da rota jeg. hehe heter morten jeg og serru og jeg har og ett sprut liggendes ute Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsinnj Posted October 20, 2010 Author Share Posted October 20, 2010 Hadde vært gull det. Problemet er at jeg vet ikke helt hvor mye jeg kan bruke på bil enda.. Kjedelig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30 tic Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 skjønner morten er nok best å la bilen forbli som den er da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsinnj Posted October 20, 2010 Author Share Posted October 20, 2010 Der har vi enda et problem, for jeg lider nemelig av mye vil ha mer syndrom. Jeg har M3 gasspjeld på tur, så jeg får jukset det til så det går, men har litt andre planer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts