E28Fredrik Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Har slitt en stund med å få ut disse dysene.. her er løsningen min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Haha, genial løsning Fungerte jo bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Hehe orginalt bra jobba da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Satt ikke noe spesielt hardt nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 de satt helt for J*****... er krefter ute å går der.. prøvde først samme greiene bare med M10 øyekroker, men da knakk m10 gjengene tvert av.. så 'går det ikke med liten hammer, går det med større hammer' derfor gikk jeg opp til m16 øyekroker så da det ble resultatet Greit tips til noen som skulle finne på å ta av toppen på M57'n sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 håper ikke dysene mine må skiftes på en stund......... Nå har ikke jeg studert designet på dysene, men hvordan fikk du festa ordningen din i dysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 hehe Jeg måtte dele dysene, å lage meg en overgang som jeg skrudde ned i gjengene inni dysa, så jeg fikk satt på det øyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå