E28Fredrik Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Har slitt en stund med å få ut disse dysene.. her er løsningen min: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael-B Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Haha, genial løsning Fungerte jo bra det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenglen Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Hehe orginalt bra jobba da Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyRS Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Satt ikke noe spesielt hardt nei? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E28Fredrik Posted October 20, 2010 Author Share Posted October 20, 2010 de satt helt for J*****... er krefter ute å går der.. prøvde først samme greiene bare med M10 øyekroker, men da knakk m10 gjengene tvert av.. så 'går det ikke med liten hammer, går det med større hammer' derfor gikk jeg opp til m16 øyekroker så da det ble resultatet Greit tips til noen som skulle finne på å ta av toppen på M57'n sin Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyRS Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 håper ikke dysene mine må skiftes på en stund......... Nå har ikke jeg studert designet på dysene, men hvordan fikk du festa ordningen din i dysene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E28Fredrik Posted October 20, 2010 Author Share Posted October 20, 2010 hehe Jeg måtte dele dysene, å lage meg en overgang som jeg skrudde ned i gjengene inni dysa, så jeg fikk satt på det øyet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts