Gå til innhold

Bmw E30 treff 2011 Blir et årlig arrangement.


hylle
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 706
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har 80 bilder, hvordan kan jeg legge ut disse enklest mulig..? Hadde 200 bilder, og har nå klart å komme ned til 80. =D er både fra lørdagen og søndagen!

Legg det ut på et annet nettsted som photobucked eller hva det het hehe :P Også legger du ut en link ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partymusikk.Com vurderes for salg! Derfor legger jeg igjen et lite hint her da de fleste fra E30 meet har sett & hørt den i helga som var :) Dere der ute får gi meg en PM for bilder og info, så det ikke sporer av i tråden her.

Baktanken er å putte penga inn i turbo bilen min, så jeg kan stille opp på E30 meet til neste år igjen! Hehe :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det. kjenner han som kjører og skrur (for det meste).

er vel sånne rune hansen skjærmer. Bilen går forøvrig i GT-Serien den :)

Haha, ja man kjører jo så mye bil ellers i hverdagen..

Forøvrig er bilen importert fra afganistan, og det er aldeles ikke min skyld at den ser så stygg ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partymusikk.com ?

2 dørs Coupe, Preface, M50TUB25 motor med gir, M3 bredding, bøtte stoler, 1040kg, sliten og stygg utvendig med rust, men et artig leketøy! Har aldri etterfylt olje mellom oljeskift, så motor er fortsatt tight ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det. kjenner han som kjører og skrur (for det meste).

er vel sånne rune hansen skjærmer. Bilen går forøvrig i GT-Serien den :)

Haha, ja man kjører jo så mye bil ellers i hverdagen..

Forøvrig er bilen importert fra afganistan, og det er aldeles ikke min skyld at den ser så stygg ut ;)

Funksjon før finish pleier jeg å si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partymusikk.com ?

2 dørs Coupe, Preface, M50TUB25 motor med gir, M3 bredding, bøtte stoler, 1040kg, sliten og stygg utvendig med rust, men et artig leketøy! Har aldri etterfylt olje mellom oljeskift, så motor er fortsatt tight ;)

Du som har den nå ja. Skikkelig godbil det der, kanskje ikke strøken utvendig men dæven så morsom! Mye for penga også om du holder deg i samme prisklasse som den har blitt solgt for tidligere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...