Gå til innhold

Bmw E30 treff 2011 Blir et årlig arrangement.


hylle
 Share

Anbefalte innlegg

Vi tar desverre ikke hensyn til de som kun ønsker å stille ut bilen sin.

Dette er et weekend treff som gjelder fra Lørdag morgen til Søndag kveld. Prisen er og blir 1000,- Uavhengig om du kun vil stille ut bilen, eller kun kjøre på bane.

Når det er sagt så er dette absolutt ikke å stille ut bilen "på et torv i Oslo". Hvor dere har fått den informasjonen ifra vet ikke jeg, Men jeg har tidligere sagt at vi har BOOKET et område like utenfor Oslo.

Det betyr også at bilen ikke skal stå på et åpent område fritt for tyver. Det vil også være en eller to vakter som passer på bilene denne natten.

For de som absolutt ikke ønsker å kjøre på bane så beklager jeg dette..

Beklager det angående torv, det var en antagelse fra min side. Positivt er det også å høre at det skal være vakter som passer på bilene... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 706
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi som arrangerer er vanlige folk som går på jobb hver dag. Dette er noe vi gjør på frivillig basis.

Vi prøver så godt vi kan å arrangere et bra treff. Vi har også troen på at dette kommer til å bli en helg uten like!!

For 1000,- kr skal man kunne kreve at det blir et bra og gjennomført arrangement.

Ingen tvil om det!

Det er også stor interresse for dette i andre land. Blandt annet er det endel svensker som vil komme og vi har faktisk også fått interresse fra Island!!

Håper at Nordmennene setter standard og begynner å melder seg på treffet så fort som mulig!!

Det gjør også at vi kan arrangere et bedre treff om vi får på plass påmeldinger allerede nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer med mer info om hotell!

Dette krever litt lengre tid enn hva vi hadde regnet med. Mye på grunn av at vi skal ha premieutdeling og middag på hotellet, det krever litt mer planlegging da.

Dessuten vil vi at hotellrommene skal koste minst mulig.

Dette er noe vi jobber med om dagen, så bare følg med så kommer det info om dette ganske snart!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå virkelig dere burde arrangere det med egen pris for utstilling og/eller bane. Er nok ikke alle som er villige til å sette av både lørdag og søndag, og betale så mye som tusen kr for kun å stille ut bilen sin og være tilskuer. Er ikke for å virke negativ, bare litt konstruktiv kritikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå virkelig dere burde arrangere det med egen pris for utstilling og/eller bane. Er nok ikke alle som er villige til å sette av både lørdag og søndag, og betale så mye som tusen kr for kun å stille ut bilen sin og være tilskuer. Er ikke for å virke negativ, bare litt konstruktiv kritikk ;)

da holder man seg hjemme da vettu, er jo ikke verre enn det #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå virkelig dere burde arrangere det med egen pris for utstilling og/eller bane. Er nok ikke alle som er villige til å sette av både lørdag og søndag, og betale så mye som tusen kr for kun å stille ut bilen sin og være tilskuer. Er ikke for å virke negativ, bare litt konstruktiv kritikk ;)

da holder man seg hjemme da vettu, er jo ikke verre enn det #-o

Spurte aldeles ikke om din mening! Jeg har tenkt meg dit jeg, men det er sikkert flere som deler samme mening som meg... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok bli med på dette! :) Veldig bra initiativ!

Dog være passasjer virker det som, siden det er vanskelig og finne en bra E30 om dagen :(

Huff, ja... Jeg kan nesten ikke melde meg på enda jeg heller, ettersom det ikke ble noen cab... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påmelding og betalingsinfo står på side 1! Evt www.e30meet.com

Håper at de fleste kan melde seg på så fort som mulig og ikke venter til det er kun en måned eller to igjen!

Aller helst bør vi ha iallefall 25stk påmeldt før jul.

Håper at folk backer opp om dette treffet og melder seg på så fort som mulig!!

Ellers er det faktisk stor fare for at det ikke blir arrangert noe E30 treff neste år!!

Når man melder seg på får man oppført brukernavnet på første siden av denne tråden, Det burde vel gi litt streetcred"!!!

Kom igjen folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...