Gå til innhold

Bmw E30 treff 2011 Blir et årlig arrangement.


hylle
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 706
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen skrev her at man kunne komme med prøveskilter ? Bare man hadde forsikring ? jeg var på biltilsynet og da kunne jeg ikke benytte de prøveskiltene på treffet :/ Jeg måtte Registrere Bmwen min også få skilter på den for og ha lov til og kjøre på Bane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du kjøre med prøveskilt må det spesifisereres at du skal til Norsk Trafikksenter (vålerbanen) på kjøreseddelen, ja.

Om du ikke fikk prøveskilt av personen i skranken pga. dette så er det desverre lite vi kan få gjort med det :(

prøv en annen trafikkstasjon hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du kjøre med prøveskilt må det spesifisereres at du skal til Norsk Trafikksenter (vålerbanen) på kjøreseddelen, ja.

Om du ikke fikk prøveskilt av personen i skranken pga. dette så er det desverre lite vi kan få gjort med det :(

prøv en annen trafikkstasjon hehe

Ok, Men kanskje like greit og sette den på skilter ? Men det koster jo litt ekstra hehe menmen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med at alle sjekker inn på elverum camping istede??

4 manns hytter er ca 500 pr natt.

altså 125 pr pers.

vi pleier ligge der når det vålertreff med CCN.

mye mer sosialt der. å ha med 5 sekker grillkøll også fyte opp i de tønnene som står der å grille å ølle på utsiden der?

eller er det hotell for alle penga??

kan heller spinne opp de pengene man sparer kontra ligge på hotell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med at alle sjekker inn på elverum camping istede??

4 manns hytter er ca 500 pr natt.

altså 250 pr pers.

vi pleier ligge der når det vålertreff med CCN.

mye mer sosialt der. å ha med 5 sekker grillkøll også fyte opp i de tønnene som står der å grille å ølle på utsiden der?

eller er det hotell for alle penga??

kan heller spinne opp de pengene man sparer kontra ligge på hotell:)

+1! Det der hadde vært kjempe fint for min del! Og kanskje mye mere hyggeligere å ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må gjerne bo på campingen hotellet er et tilbud:)

men det er jo premieutdeling samt middag på hotellet da. er hyggelig om så mange som mulig blir med på det og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må gjerne bo på campingen hotellet er et tilbud:)

men det er jo premieutdeling samt middag på hotellet da. er hyggelig om så mange som mulig blir med på det og;)

jeg å de fra skien ender nok opp på campingen uansett, mye pga økonomi:) er så mye som skjer på den tiden som koster dyrt..

men det er også mer kos:) kjøpe en kasse øl å pølser :) men om noen ikke deltar på middag og evt premieutdeling selv om dem har vunnet noe så får de vel dette utlevert på banen dagen deretter?:)

EDIT:

Er ikke meningen å ødelegge planene for hotelloppholdet altså.. men har god erfaring med campingen å hadde vært helt rått om alt ble flyttet dit:) kan ha premier å der :) får jo nesten ett helt jordet for oss selv som vi kan parkere alle godbilene på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sjekke opp litt mer info ang den campingen, det er ingen umulighet det!

Hotellet er bare et tilbud!! =) Om noen velger å campe så er det ingen problem, Men tror mest sannsynlig det blir premieutdeling i et stort konferanserom på hotellet iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...