hermanoo90 Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Kuleste ratlook? Vil det si det styggeste ''mest shabby'' bil ?
ehrnst Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Vi får se hvem som går av med seieren for rat-look da:)
hermanoo90 Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 hvis det er det, så vinner JEG den!!! mest shabby e30 pga nyoppstartet prosjekt !
ehrnst Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 nå har ikke jeg sett bilen din, men dette er jo typisk rat-look
hermanoo90 Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 åja, den var jo drikul, min er mer et vrak med rust
powerfulglenn Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 nå har ikke jeg sett bilen din, men dette er jo typisk rat-look Hvem er den sin ? Synes jeg har sett den på Bmw Car Club treff ved Skien ?
Torgis Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 er det mulig å melde seg på og bli med på banekjøringa bare?
ehrnst Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 ja, bare å melde seg på og betale 1000,- du får bare ta kontakt med en av oss når du kommer opp på banen så vi kan få registrert deg og
matsrh Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Dette står sikkert inne i tråden en plass, men har ikke tid til å lete igjennom. Men hva koster det for bare å komme å se på kjøringen på våler?
hylle Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Hei, Det koster ingenting å komme å se på våler!! Men påmeldte biler blir selvfølgelig prioritert mtp parkering derinne.. Vi har enda en påmeldt idag, Venter på at banken skal oppdatere info så skal jeg føre ham/henne opp på lista! Begynner å bli endel påmeldte nå! Flere som vet at de skal melde seg på?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå