Gå til innhold

Bmw E30 treff 2011 Blir et årlig arrangement.


hylle
 Share

Anbefalte innlegg

Kult! Er godt mulig jeg kommer nedover til våler å ser på og tar bilder :) Har ikke noe imot å spandere en 50 - 150,- i parkering hvis det blir mye tilskuere.

Synd e30'n min er så ned plukket og den andre er så sliten xD Ellers hadde det vært konge å prøvd seg på banen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 706
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Altså. Usikker angående kjøringa på Søndag. Bilen min er så sykt daff :P Skal prøve å bytte LMM men... Er jo bare en 2 liter stakkar. Andre daffebiler som har tenkt seg en tur utpå tro eller blir det Gatebil Extreme nivå? :P

Man kan vel kanskje "melde" seg på den delen på søndag også om det skulle bli aktuellt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke lenge igjen nå.

faen, jeg må jo skru....

Det er du ikke alene om!!

Geeez jeg har dårlig tid føler jeg.........

Kjøra på!

fant i kveld ut at traversforingene mine måtte bytte :x

bakstilling nede nå, drittjobb.

Holder forresten på å sette opp en live feed fra treffet. skal gi folk mulighet til å sende bilder på epost fra treffet som blir publisert rett på nett 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bilen på veien i går etter å ha oppgradert understellet så nå gjenstår det bare noen justeringer og et par ting som kan være kjekt å ha på bane (tauekrok og fersk bremsevæske)

Er spent på banekjøringa. Har kun kjørt en gang på bane før og det var på track funeralen til rudskogen. Der var det jo kun is så detta blir jo noe helt annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bilen på veien i går etter å ha oppgradert understellet så nå gjenstår det bare noen justeringer og et par ting som kan være kjekt å ha på bane (tauekrok og fersk bremsevæske)

Er spent på banekjøringa. Har kun kjørt en gang på bane før og det var på track funeralen til rudskogen. Der var det jo kun is så detta blir jo noe helt annet :)

Dette blir min aller første gang på bane i livet, og det med min nykjøpte e30.

Har bytta bremser klosser, bremsevæske, oljer og filter og tennplugger, skal i morgen hente nye dekk og felg, så blir det nok en fin dag på bane håper jeg :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...