Tommen325 Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Heihei! Har en hel del deler liggende til en e30 320i fra 1988. Har mye interiør deler ( Har ribba bilen) Men også en hel del motor deler. Bare å ta kontakt for info, selges for en slikk og ingenting. Har opprydning i garasjen. Ta kontakt på 41514711. Ring etter 17.00 SMS hele dagen. Holder til i Bodø, kan være behjelpelig med frakt i nærområdet. Bilen blir brukt som bane bil, så jeg beholder karaosseri delene! Er helt ny på disse forum greiene så det er ikke alt jeg får til. Prøvde på å legge ut noen bilder i går men det gikk heller dårlig. Gjør et nytt forsøk i kveld! Har mange andre deler en di som vises på bildene her. bare å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Framskjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzzen Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 framsjermer? komplett plastikk? baklykter? pyntelister utvendig? gi en pris på pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Framskjermer? Framskjermer har jeg nok dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 varmeapp? Midtkonsoll? org sportstoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 varmeapp? Midtkonsoll? org sportstoler? Ja, har både varmeapparat, midtkonsoll og sportstoler. 2 stk Cobra stoler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Klokke til midtkonsol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Kunne du sendt meg bilder av de cobra stolene på PM Om de selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Har du hjulet som servoreimen er til på motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stef Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 har du ledningsnett til facelift? Servo tannstang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianvi Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 hvor mye for cobra stoler? send PM=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Klokke til midtkonsol? Har en vanlig analog klokke ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Har du hjulet som servoreimen er til på motoren? Skal i garasjen i kveld for å skru litt e30. Skal sjekke om jeg har reimhjulet liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 har du ledningsnett til facelift?Servo tannstang? Desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 har du ledningsnett til facelift?Servo tannstang? Desverre.. Blir som sagt skruing i kveld i garasjen, da tar jeg med kamera og datamaskin, så skal jeg prøve å få tatt bilde av alt av deler jeg har liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå