Tommen325 Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Heihei! Har en hel del deler liggende til en e30 320i fra 1988. Har mye interiør deler ( Har ribba bilen) Men også en hel del motor deler. Bare å ta kontakt for info, selges for en slikk og ingenting. Har opprydning i garasjen. Ta kontakt på 41514711. Ring etter 17.00 SMS hele dagen. Holder til i Bodø, kan være behjelpelig med frakt i nærområdet. Bilen blir brukt som bane bil, så jeg beholder karaosseri delene! Er helt ny på disse forum greiene så det er ikke alt jeg får til. Prøvde på å legge ut noen bilder i går men det gikk heller dårlig. Gjør et nytt forsøk i kveld! Har mange andre deler en di som vises på bildene her. bare å spørre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus E30 Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Framskjermer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanzzen Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 framsjermer? komplett plastikk? baklykter? pyntelister utvendig? gi en pris på pm! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen325 Posted October 21, 2010 Author Share Posted October 21, 2010 Framskjermer? Framskjermer har jeg nok dessverre ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogeren Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 varmeapp? Midtkonsoll? org sportstoler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen325 Posted October 22, 2010 Author Share Posted October 22, 2010 varmeapp? Midtkonsoll? org sportstoler? Ja, har både varmeapparat, midtkonsoll og sportstoler. 2 stk Cobra stoler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trialmaster Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Klokke til midtkonsol? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom Marius Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Kunne du sendt meg bilder av de cobra stolene på PM Om de selges? Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackpower Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Har du hjulet som servoreimen er til på motoren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 har du ledningsnett til facelift? Servo tannstang? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianvi Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 hvor mye for cobra stoler? send PM=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen325 Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 Klokke til midtkonsol? Har en vanlig analog klokke ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen325 Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 Har du hjulet som servoreimen er til på motoren? Skal i garasjen i kveld for å skru litt e30. Skal sjekke om jeg har reimhjulet liggende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen325 Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 har du ledningsnett til facelift?Servo tannstang? Desverre.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen325 Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 har du ledningsnett til facelift?Servo tannstang? Desverre.. Blir som sagt skruing i kveld i garasjen, da tar jeg med kamera og datamaskin, så skal jeg prøve å få tatt bilde av alt av deler jeg har liggende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts