Gå til innhold

knekt bolter i hardykoblinga på bmw 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har knekt di 3 boltane i hardykoblinga og hardyskiva har flytta seg lit,er det berre og skifte boltane elle?synes det er rart at ikkje noe ant har røke men finne ikkje noe mer.

Skrevet

boltene hat vært litt løse, å så har du sikker gitt gass med plutselig clutch slipp. og da knekker boltene. er bare å finne noen som er tilsvarende de som står der nå. Må vell egentlig være døn lik.

Skrevet

ok ,ja ristet lit i starten på 2000rpm og så smalt det når eg drog på lit:)men boltane skal vel ikkje løsne egentlig vel?

Skrevet
hei,ja er vel kansje best det,får eg med bolter når eg bestille hardy kobling elle??

nei får ikke med bolter.

Det var en som sa til meg for noen år siden at vis en sladdet mye med e30 så måtte en stramme drivverk bolter 1 gang i månen.

Men hvet ikke om det er noe i det.

Skrevet

bør ivaffall bruke org bolter.

titta på en cab jeg hadde, der hadde noen byttet til vanlige 8.8bolterpå hardyen

de var rimelig bøyd når jeg titta i på de, så de ble byttet fort.

Skrevet

Har måtte bytta sånne bolter i min e30 å. Dro av et par også ved en anledning.

Noen som kan tenke seg til hvorfor disse knekker?

Har hatt e30 i 6-7 år og har aldri måtte bytte de.

Men har også hatt ulyder fra haryen, den er ny og montert riktig vei. Orginale bolter.. Alle foringer i bakstilling og diff er nytt..

Ikke meninga å rappe tråden din, men følte for å hive meg på her;)

Skrevet
hei,ok tenkte faktisk og bruke umbracobolter som var samme dim på men er vel kansje ikkje sterke nok?

Det bør brukes bolter med høy styrkeklasse. Hos f.eks. Tess og Proffpartner vet de hva som holder til mellomakslinger, er vel 10.9 eller 12.9 som er aktuelt.

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...