Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Top Gear Live" kommer til Oslo 24.-27. mars neste år. Jeremy, Richard og James vil fyre i gang tidenes live show basert på verdens mest populære bilprogram her i Oslo. Vil du være førstemann i køen når billettsalget åpner?

Følg med på vår facebook-side, på facebook.com/topgearliveoslo - her kommer all informasjon først.

Når vi har over 1000 fans vil vi trekke en heldig vinner som får to billetter til showet.

Skrevet

Det er enda ikke bestemt hvor det blir. Vi vil oppdatere folket så snart det er klart.

Skal forsøke å oppdatere forumene, men facebooksiden blir oppdatert aller først :-).

• 4 weeks later...
Skrevet

faen så mye tull det ble med det forhåndsbestillings greine... endelig kommet inn etter over en halvtime i kø, også står det at forhånds salget ikke har startet enda?

Skrevet
  Larsen-Racing skrev:
Billettsalget starter på onsdag 17. kl 09.00

Nei, for oss som er medlemmer av top gear live nyhetsbrev greine så er billettsalget igang i dag klokken 12.00. problemet er at det sto 09.00 i mailen som kom på fredag...

Men nå er ihvertfall 3 billetter midt i salen kjøpt og betalt, så nå er det bare å glede seg :D

ehrnst skrev:
jeg var å så på prisene nå.

oh hoi! de dyreste er allerede revet bort også

De 3 silver billettene jeg bestilte kom på 1950kr ca... Over middel dyrt syns jeg. men men, top gear blir nok en opplevelse :D

Skrevet
  badsha skrev:
hvor ligger infoen om bilettene, og hvor bestiller man dem?

De har ligget på top gear live sine nett sider og på facebook sidene i en ukes tid nå. Er for sent å melde seg på nå har jeg forstått. Neste mulighet nå er på www.billettservice.no på førstkommende onsdag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...