Vannslangen Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Vurderer å selge mine 20" Larzon felger. Så å si strøkne, ser ubrukte ut. Den ene felgen har 3 små hakk men de var så små at de ikke viste på bilde. 10 og 8 1/2 i inpress. De har sittet på en BMW E39 men passer sikkert flere biler. Kan vurdere inbytte i 18". Bor i Stavanger. Prisant 10.000,- Link til finn.no med samtlige bilder: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24900895 kontakt meg på 93807064 eller PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vannslangen Posted October 27, 2010 Author Share Posted October 27, 2010 opp Kanskje bedre respons om våren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Random Hero Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 opp Kanskje bedre respons om våren.. hehe det er nok bedre respons for det om våren ja. ekstremt lite komfor med 20" på e39 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitrox111 Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Regner med du mener at felgbredda er 10" og 8,5"... Inpresset er noe annet? Tipper 20 / 25 i ET ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vannslangen Posted November 11, 2010 Author Share Posted November 11, 2010 Ja stemmer sikkert det Har dårlig peiling på felg/dekk. Hvordan kan jeg finne innpresset da? De sto på uten shims iallefall, og passet bra på bredden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts