Kny Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 -Sorte sideblinklys, evt. hva kan jeg bruke til å sote de selv hvis ingen selger det? -Original M3-look speil aut.innfellbare og andre funksjoner original speil har? (Hvis det finnes?) Dette er til E46 Facelift Coupe. Har ikke funnet noen av delene på GS, Schmiedmann eller koed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjelen Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Får kjøpt transparent lakk som du kan sote med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SofaKingFresh Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 På E34n min kjøpte jeg rett og slett sort bumper spray, og tok av sideblinkene, og lakkerte. Vil ikke råde å gjøre det på nyere biler, men det ble sort, og blinker oransje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hagestande Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Thorsov og BilXtra selger sotspray i flere farger. Men regner med (og håper) du skal ha sort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kny Posted October 22, 2010 Author Share Posted October 22, 2010 Aha, takk. Skal ha sort ja Noen DIY på hvordan man bør gjøre dette for best mulig resultat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts