Jan Tore Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 God kveld.. Styringa på E36en ble ganske plutselig hard på rattet. Sjekket nivået på beholderen, og det var overfullt, så jeg fjernet en del, slik at det kom til rett nivå, men problemet vedvarte. Noen som vet hva problemet kan være her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonyku Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 God kveld..Styringa på E36en ble ganske plutselig hard på rattet. Sjekket nivået på beholderen, og det var overfullt, så jeg fjernet en del, slik at det kom til rett nivå, men problemet vedvarte. Noen som vet hva problemet kan være her? Viss styresnekka har vært slakk og den er strammet i ettertid så kan dette føre til treghet i styringa. Har du strammet styresnekka? Isåfall har du tatt i litt hardt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azeton Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 tannstang på e36 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonyku Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 tannstang på e36 Bra du retter på meg Trodde bmw brukte bare snekker jeg på 90 tallet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Tore Posted October 20, 2010 Author Share Posted October 20, 2010 Har ikke rørt tannstanga.. Skal ta å sjekke viftereima i morgen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsr-Racing Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 ja kan vere slakk i reimen eller bare att servo pumpen din begynner og synnge på sisteverset Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Tore Posted October 20, 2010 Author Share Posted October 20, 2010 Kan jo være.. Det vil jo vise seg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts