Rødbmw Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Sånn så bilen ut før oppussingen: Var masse rust i kanalene, dørk, bagasjerom ++ Etter ca en måned med jobbing så ble den ferdig: Liste over hva jeg har gjort: -Sveiset rusta -skiftet bærearmsforinger -skiftet lenkearmer foran og bak -Montert 40mm senkesett -bygd om til facelift front og bakfanger -skiftet ut til nyere og helt baksete -montert cobra stoler -satt inn M-tech ratt -satt inn linselykter -montert badlook -montert Rieger infinity leppe Forøvrig er jeg så heldig å har en "ny" 325 motor, har gått ca 4000km.. har kvittering på at ny motor til 27,000kr er satt in i 1998, og bilen ble avskiltet og parkert i 2001 ny kardang er det også satt inn rundt den tiden! Lurer også litt på hva folket tror jeg kan få igjen for denne bilen ved ett salg?? litt nyttig info som kanskje hjelper: 1986 mod, 325IX, har gått 170800km, EU godkjent for 1 uke siden, nye bremser rundt om med skiver og klosser,nye dempere rundt om også! -takluke og vindu er elektrisk -viperuter på bakvinduene 16" sommerdekk og 14" piggdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Se der ja, tråd om vintervogna Bra arbeid du har gjort! Du kan jo sikkert selge den til Håkon for en 60-70-000?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 selger den ikke til en som ikke kan ta vare på den:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Haha, eid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Slike oppbrukte kjedelige gamle 3'ere klarer jeg meg uten som sagt! :s (Ja , jeg er sjalu) Men kunne GODT byttet tilbake da! For vi ble vell enige om tre måneders angrerett? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 tror nok at din 4 år gamlere 5er er langt mer oppbrukt enn min 3 Serie;) klart vi kan bytte tilbake igjen! bare å betale for lakk,sveisegass,deler og arbeidstimer det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Mener at E30 generelt er oppbrukt jeg da kontra E28 ;p Men nei, E30en der er ikke mye oppbrukt , for det er et bra eksemplar av en e30, tror ikke den har vært mye herjet med nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Synes at det begynner å bli en god del E28 rullende rundt omkring også jeg da men;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Godt jeg har både e30 og e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Er da bare 3 på smøla, Tor ;p Orker ikke å telle e30er der engang ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå