larser`n Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 1: Når jeg står i ro og setter bilen i 1 gir så kommer det en lyd ifra klokka/ mellomaksling. 2: Høres kanskje litt dumt ut men tenkte og ha kortere girspak og har tenkt på og ta den av og skjære av spaken, kutte den og sveise den i sammen igjen litt kortere, 2-3 cm. sikkert noen andre løsninger som er lettere? 3: Clutch og ratt er litt tung føler jeg, er det slitt clutch eller er det noe jeg kan gjøre? Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larser`n Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 ................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 1: Kommer samme dunket fra min 320i uten at jeg har fått reflektert mer over den saken. 2: Er ikke særlig dyrt for en short shift girspake, og skulle tro at noen av dem også gjør den kortere i lengde, men det kan du nok få bedre svar på fra andre her. 3: Om rattet er tungt er nok den vanligste årsaken hjulene dine. Ganske stor forskjell på min mellom sommer- og vinterhjul (225/45-17 og 205/55-16). Hvilke dim. kjører du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 2. Er en her på forumet som annonserer mye deler han selger til bmw. Husker han også annonserte shortshift gir stang. Tror den koster 3-400 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larser`n Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Takk for svar. 2: Har en kamerat som har shortshift girspak, men må jeg da ha en annen enn den plastikk foringen som girspaken sitter nedi? 3: Ja, da er det nok dekkene. Er 235/35-19 mener jeg det var så er nok derfor den er litt tung. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå