Jebuz Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 -97 modell IAT med klima, hengerfeste og godkjent senkesett i vognkort. vurderes solgt evt byttet i E46 kjørt 295.000 km Endel rust på bakluke samt kanaler. av andre feil mangler som jeg vet om: km-telleren kommer og går litt klikkelyd fra forstillinga når man kjører venstresvinger tror den lekker litt servoolje Andre ting: Har bare ett hjulsett til den, dette er til gjengjeld helt nytt inneværende år. Senkesettet ble montert ifjor. Har komplett servicehistorikk frem til nå. Service tatt privat i sommer inkludert bytte av toppdekselpakning da denne viste seg å lekke. Har ettermontert midtarmlene i skinn etter at disse bildene ble tatt. Har vært brukt som pendlerbil til og fra Hønefoss inntil for 6månder siden. Pris? Vet ikke helt, en prisantydning hadde vært fint det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebuz Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Fått bud på 30, betaler selvfølgelig mellomlegg for en e46 (gjerne 4-dørs og automat men -må- være minimum 2-liter 6'er.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebuz Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Bump, går for 30 om jeg ikke får høyere bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebuz Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Bump, fortsatt ikke solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshi E28 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 kunne du sendt meg bilder av rusta på pm el mail? kunne vært intressert, men da innbytte evt:-) har en 325ti;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshi E28 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 bumpibjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå